• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Crush

Självklart finns vi här för dig och din familj. Massor av styrkekramar till er.
    Kram från Sandra, Tomas och Joakim

• flingflong

Godmorgon!

Ja, absolut. Jag kommer inte lämna tråden eller dig Therese heller. Jag hade tänkt o möta dig i poker nån dag ju...

Men skumt känns det att man inte läser om vad Tille har gjort och haft det under natten. Man har vant sig så mycket vid det.

Hoppas dagen går bra för er och att ni inte får det för jobbigt på begravningsbyrån.

Många kramar ifrån mig

• Cakar

God morgon Therese
    jag har funderat mycket på att människors "intresse" för er skulle svalna när Tille gått bort.
    Hoppas att inte alla kommer att "glömma" er nu är ni behöver stödet oxå.
    Kommer Dea till er snart?
    Har så många frågor som jag undrar men känner att det kan uppfattas som okännsligt.
    Ni finns i mina tankar dagligen och det är nu med lugn i hjärtat istället för oron över hurvida Tille lider eller inte.
    Skriver till dig privat senare i stället.
    Hoppas att denna dagen blir en bra dag.
    Kram Lena
    @-->--

• Killarna Larsson

Tänker på er! Hoppas ni får en bra dag!

• Madde30

God morgon Therese!
    Kikar in och ser hur det är med er och det ser ut som ni mår ganska bra.
    Det känns lite tomt utan Tille här på fl nu. När jag va gravid va man här inne för att diskutera krämpor osv sen kom Emma och då hittade jag Tilles första tråd och har följt er sedan dess och verkligen lidit med er och många tårar har runnit på mina kinder. Varje dag har jag loggat in här flera ggr per dag enbart för att se hur Tille mådde.... nu är lille Tille borta och det känns så tomt.

Jag kommer hälsa på dig här inne varje dag och se hur du och resten av familjen mår. Vi är många som tänker på er och som vill ge er en stor kram.

Varma kramar Madde

STOLT 4 BARNS MAMMA!!!!!
  • åttabarnsmor

Hej Therese med familj.
    Vill bara skriva några ord så att Du vet att vi i vår familj fortfarande tänker på Er familj.
    Försök att ha en så bra dag som möjligt.

*vinkivink till Tille på sin stjärna*

• Happy me

God morgon familjen! Hoppas ni har sovit gott! Läste i dagboken att ni ska till begravningsbyrån snart. Är nog skönt att få göra det. Hoppas ni får en fin dag tillsammans. Tänker på er!

• Flutterby

God Morgon på er! Vill på detta sätt visa att jag fortfarande bryr mig om er o tänker på er. Ha det så bra ni kan! *kramar*

• Cris

Konstigt detta...
    Kan inte hålla mig härifrån...

Det fanns ett liv före Tille, det fanns ett liv med Tille och nu kommer livet efter Tille. För livet går ju vidare, eller hur?
    Och Tille finns ju alltid med på ett hörn.

Sköt om varandra!

Stora kramar

• Lindous

God Morgon...

Vill bara sända en tanke till er.... jag hoppas att ni får en bra dag fylld utav värme och kärlek...
    Många varma kramar från Linda m/familj

Svar på tråden Tilles tråd