• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • muminmamma

Har följt tråden under hela tiden, men har inte gjort några inlägg...
    Har helt enkelt inte funnit några ord...

Nu känner jag att jag bara vill tacka, för att vi fått lära känna Tille-lille...och hans fantastiska familj!

När jag läste i tidningen, att han somnat in, kändes det som jag mist en närstående. Samtidigt som jag var glad att han slipper lida, så blev jag så ledsen.

Ta hand om er, och lev under vetskapen att Tille finns hos er för alltid och alltid!
    Jag tänker på er ofta. KRAM!

• AiramE

Godmorgon familjen. Hoppas ni får en bra dag. Kram

• sarek

Godmorgon familjen

Hoppas att ni har sovit gott inatt.
    Idag har ni det jobbiga framför er med begravningsbyrån mm...hoppas att allt kommer att gå bra där. Vet att Tille kommer att få en jättefin begravningscermoni, han hade ju så många runt omkring sig som älskade honom.

Ha en så bra dag som ni bara kan.

Kram ifrån oss.

Lotta o Simon
  • P A

Lille Tille så skönt att du fick vila. Många här kommer att minnas dig för resten av livet.
    Du har gjort ett så stort intryck på oss alla. Din enorma styrka och dina stora blå, vilken kämpe du var.
    För alltid kommer jag att ha en annan syn på saker och ting i livet, tänk att du lille Tille har gjort en så stor skillnad hos så många.
    Tänk på alla pengar din kämparglöd har dragit in så att andra barn inte ska behöva lida.
    Du Tille har gjort större skillnad än vad de flesta hinner med på 80 år.

Till mamma och resten av familjen vill jag ge en stor styrkekram, ta hand om er själva.
    Ett stort tack för att vi fick följa med och vara en del av Tilles dagar!

• Mandi74

God morgon familjen!!!

Hoppas att ni får en bra dag och att det inte blir för svårt med allt idag.
    Ni kommer att vara i mina tankar idag.

Massor av styrke kramar..

• Bonus

Go´morron på er!! Hoppas att natten varit bra och att dagen blir det!!!

omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• annca

Stora kramar till hela familjen! Kanske speciellt till storebror Liam. Du måste vara en av de tappraste och bästa storebröder någon kunnat ha!
    Vad ni har gått igenom, familjen, det är svårt för oss andra att riktigt företsälla oss. Vi kan bara försöka...

Lilla Tille, så många vänner som du fått kan knappast någon annan bebis någonsin ha haft!
    Undrar om den citronfjäril som kom fladdrande och vilade en stund på Mathildas vagn på påskafton var en liten hälsning från dig... Jag tänkte ialla fall på dig när jag såg den och undrade om du fått somna in nu. Mathilda verkade tycka den var väldigt vacker i alla fall!
    Nu sitter du nog tillsammans med många små vänner på en vacker äng och tittar förundrat på duniga humlor och förgglada fjärilar och mjukt doftande blommor. Jag hoppas min morfar fick trolla för dig när han kom förbi och klippte biljetten på tåget...

• Nymfoman

Therese6699: Hoppas att ni har det bra. Kan man läsa din dagbok nu? Har försökt hitta den utan resultat.

Ha en bra dag!

• IrmelinFraNorge

God morgen til hele familien. Håper dagen blir bra.
    Tenker på dere.
    Kram Irmelin

• Bzzz

Godmorgon Therese (Och Nicklas),
    Hoppas ni fått er väl värda nattsömn! Hoppas att allt går bra för er idag när ni ska iväg! Skriver samma som så många andra....jag vill så gärna läsa din dagbok men tyvärr går det inte med betaverisionen nu.... Styrkekramar idag! Karolin

Svar på tråden Tilles tråd