• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • VeronicaMy
    ♥Kikar in och kramar om er lite extra idag!
    Hoppas dagen blir bra och att ni får en massa sol lysande på er det är ni värda!!!
    Alla mina tankar till er!

*kraaaaaaaam*

• zucca

GOD MORGON!

Hoppas att natten varit bra för er. Att ni har fått sova skönt.
    Visst är det otroligt med djur. Att dom känner på sig så starkt att något inte stämmer eller att något fattas. Dom som kan djurbeeteende säger att djur har ingen empati förmåga. Men det tror jag inte ett dugg på. Har alltid fått bästa trösten utav mina djur.
    Hoppas att ni får en så bra dag som det går. Ni finns i mina tankar...Ta hand om varandra /Zucca

• Adde1

Hej, även jag finns kvar.
    Det känns lite konstigt alltihopa, jag började följa Tille och familj när jag läste om er i Aftonbladet.

Nu är Tille borta och jag kan inte sluta att gå in här ändå.
    Men jag har fortfarande lite svårt att acceptera att en så liten pojk fick lämna jorden så tidigt.
    Jag hoppas verkligen att det strömmar in pengar till forskningen och att man kan öka resurserna för EB forskning.

Ingen skall behöva lida så som Tille gjorde.
    Hoppas verkligen Tille har det bra nu, jag är inte troende, men jag tror ändå att det finns något efteråt, (av lite olika anledningar)

• Arctura

God morgon på er! Här i Östersund lyser solen idag och jag hoppas ni också har solsken!!! Jag säger som många andra att det känns så tomt här på nått sätt, nu när inte Tille finns med oss här på jorden längre... Jag kommer fortsätta att titta in på Tilles tråd varje dag, som jag gjort troget de senaste 4 månaderna! Det har blivit ett måste och kommer så förbli

Hoppas det går bra på begravningsbyrån idag..

Kram från Cissi,Lucas och Nova (Östersund)

• Bellans mamma

God morgon
    Vill bara tala om att ni finns i mina tankar dagligen, jag hoppas att ni har det så bra som det går
    Kramar

• Anna1111

Hej Therese.
    Även fast jag inte började skriva här förrän jag såg Tille i tidningen så blir jag kvar här. Jag hade hört om Tille för några månader sedan genom min sambos syster som spelade innebandy (tror jag det var)med dig back in the old days. Så jag har tänkt på honom och er sedan dess, men jag visste inte att Familjeliv fanns då.
    Det har varit både tungt och skönt på samma gång att följa din dagbok. Tungt för att detta ska inte behöva drabba något barn och skönt för att jag har fått nya värderingar och ser på mina nära och kära med andra ögon, jag uppskattar dem mer än någonsin... och tänker ta vara på varje minut med mina barn och min familj för jag vet inte om jag ser dem nästa dag igen...
    Dessutom så har man fått upp ögonen genom er att denna sjukdom finns, tack vare er så donerar många människor till eb-fonden och i framtiden kommer denna sjukdom att kunna botas. Jag har för en tid sedan sett en dokumentär om en kille som var 30+ som hade en form av eb. Det var bland det värsta jag sett, jag grät mig igenom programmet, ingen ska behöva gå igenom denna dumma sjukdom.
    Många många kramar ängeln Tille och många styrkekramar Therese, Nicklas, Liam och Dea.

• fyrbarnsmor

Godmorgon, hoppas ni får en bra dag. Här i Värmland lyser solen och himlen är alldeles blå, så nu ser Tille Er klart och tydligt. Mina tankar är med Er många Kramar Fyrbarnsmor

• kapet

God morgon Therese och familjen
    Hoppas ni får en bra dag idag.Jag är kvar och bryr mig och tänker på er fortfarande.
    Många kramar

• musli

God morgon på er!

Ännu en jämtlänning som tittar in allt som oftast och ni kommer att fortsätta att få en massa besök från alla de människor vid vilkas hjärtan Tille och er familj har vidrört med kärlek...

Hoppas att dagen blir bra för er och att allt blir som ni vill...

Många kramar,
    Bea, Christer och Hanna

• Scrumptious

Kommer precis ifrån fjällen och rusar in för att se hur det gått för Tille. Jag förstod ju att han inte skulle vara med oss längre.

Jag vill bara sända 1000 tals kramar till er familj. Tille har rört mitt hjärta så otroligt mycket och jag har berättat till andra om ert öde. Ta hand om er

Kram Ulrica m fam

Svar på tråden Tilles tråd