• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • loppan1

Hej igen
    Hoppas att dagen blir bra, undra om det är så att vi som varit här från början kommer att hänga kvar, medans alla snälla människor som hittade hit efter artiklarna förvinner? Bara lite tankar från mig
    Kram

• neeke72

THERESE: VI kommer finnas här så länge du behöver oss...

Det var ju inte bara lilla TILLE som vi brydde oss om... utan hela din familj..!

Kram på er..

Cornelia 050403
  • solrosen74

Det är precis så det är therese som Gåsa skriver.

• Pernilla 0516

Önskar god morgon. Är glad att solen skiner och hoppas att den gör det hos er också. Det gör ju livet lite lättare för det mesta. Lycka till på begravningsbyrån idag och trevlig lunch på stan! Tänker på er, som vanligt.
    Kram Pernilla

• antitanten

Therese !
    Jag har en liten förklaring till din dröm.
    Gå in i din gästbok så hittar du den.
    Många kramar
    Lena

• wronca

Gomorgon hela familjen..klart att vi finns kvar här..

Massor av kramar

• Magnecyl

Godmorgon!
    Hoppar in och önskar familjen en bra dag!
    Besök på begravningsbyråer kan vara såväl jobbiga som sköna, det är ett steg på vägen till ett avslut/ vägen till en ny början.
    Jag egen erfarenhet av vård i hemmet av dödssjuka nära anhöriga. Minns så väl när jag ett halvår efter första dödsfallet satt på T-banan och det slog mig: "Jag lever MED sorgen nu, inte FÖR!". Det var en så skön känsla! Blev 50kg lättare i sinnet...
    Skriver ett personligt mail till dig senare när saker och ting lugnat sig för er och delger mina erfarenheter av "tiden efter", kanske finns det något du kan ha nytta av annars är det bara att "radera".
    Kram!

• pappatil2

Therese: Håper du vil fortsette med dagboken, kanskje ikke hver dag men hvertfall sånn i blant, sikkert mange her som kommer til og fortsette med og bry om seg selv om mange allerede har "forsvunnet".

• Trossens mamma

Godmorgon alla.... Hoppas dagen eran bli bra så gott de går.
    Lite tråk väder idag men så började dagen igår med. Kanske solen kommer upp ändå sen de gjorde den igår....Glad

*Stolt mamma och Ålänning*
  • majsans

God morgon på Er!

Skönt att höra att NI har det lungt och skönt som det är nu..

Många kramar till Er...

Svar på tråden Tilles tråd