• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Amorella

Ett god morgon även från mig! Min lilltjej tog sovmorgon - skönt! - så idag kom jag lite sent till jobbet... Igår snöade det och idag är det helt mulet. Massor av snö kvar. Våren är tyvärr långt borta här i Umeå. Hoppas ni får en fin dag. Vad skönt det ändå måste vara för er att det i alla fall är en lite ljusare årstid. Livet känns väl lite mer hoppfullt då. *kram*

• Adde1

Therese: Du nämner att ni har lagt ut nya bilder på Tille, jag kan ej hitta dom.

Såg detta i ett inlägg igår kväll.
    Lycka till på begravningsbyrån.
    Tänker mycket på er och Tille.

• emlet

Hoppas att Ni får en underbar dag tillsammans nu hela familjen.
    Ni finns i våra tankar och vi vill veta hur Ni mår även nu när Tille ser ner på oss från sitt lilla moln.
    Kram från Emma m familj

• ÅsaR

Blev ståendes i affären i söndags när jag såg Aftonbladets framsida. Tårarna bara vällde fram. Lille Tille nu har du inte ont mer.

Therese, jag är så tacksam för att du är modig och stark och har orken att dela med dig så att vi fick lära känna Tille. För det känns verkligen som jag fick det. Han blå fina ögon glömmer jag nog aldrig. Varför ska livet vara så sorligt ibland?!

Hoppas attd et går bra idag för er. Många tusen tankar och kramar till er!
    Åsa

• ThomasW

Hej igen

Undrar just om Tille är nere i Uppsala och blåser bort alla moln?

Hoppas att det inte blir alltför jobbigt på begravningsbyrån idag. Hoppas också att Nicklas inte behövar halta altför länge.

Tänker på er

• babylover

Kära Therese du tror väl inte att vi glömmer Tilles underbara familj! Vi vill fortsätta höra ifrån er. Sen har ni även fått oss att få upp ögonen för Kristoffer (kepa71).
    Kram

• skåne84

hej familjen tänker på er massor hoppas natten varit lugn så ni fått sova tankarna e ju inte där de ska kan jag tänka...

Tille i mitt hjärta //kramar från skåne

• A S

Tänker på er jag med!
    Och tackar för att vi får fortsätta ta del av ert liv.

Styrkekramar!

• ming

I vårvindens susning du somnade stilla,
    nu kan sjukdom ej göra dig illa.
    Skön är vilan som graven ger,
    gott att veta du lider ej mer.
    Så sakta kom döden, den kom som en vän.
    Tog dig i handen och förde dig hem!

Svar på tråden Tilles tråd