• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • PamH

God morgon!

Hoppas att ni har fått sova i natt också.

Vill bara skicka bamsekramar till er från oss

• CORPSBRIDE

Min varmaste kram går till er och era fina barn.Tänker på er...och du Tille finns i mitt hjärta..
    Kram Elionor.

• solrosen74

God morron, hoppas ni fått sova gott i natt.
    Tänker på er idag liksom alltid.
    Ta hand om er och njut av vårsolen, det är ju ljuset Tille som lyser för oss.

kram Åsa

• Clown

Therese- Såg nu att du redan skrivit att du ska uppdatera dagboken, FÖRLÅT, jag missade det. INTE meningen att tjata.

Varma kramar/ Charlotte

• Smurflovve

Hej Therese med familj, läste i aftonbladet om er och såg bilder på Tille, mitt hjärta började värka och förstår hur ont det måste göra. Det är fruktanvärt jobbigt att mista någon nära, speciellt sitt barn. Jag hoppas o tror att ni tar det rätt lätt nu till en början, men senare kan det bli jobbigt och jag LOVAR att jag finns här för er! Många många tusentals styrkekramar till hela familjen!

• Amazona

Godmorgon familjen! Hoppas att ni får en bra dag och att erat möte med begravningsbyrån inte blir allt för jobbigt. Styrkekramar från Ullis och Mio

• CORPSBRIDE

Jag ser Tille klart och tydligt på den fina lekplatsen...vad du skriver vackert Hemgårn.
    Kram ELIONOR.

• Kickelina

God morgon Therese!
    Hoppas ni har kunnat få eran välbehövda sömn i natt..och att dagen blir så fin som den bara kan nu när ni ska till begravninsbyrån och att ni har ett bra stöd i varandra,du och Nicklas.

Loggade nu in på familjeliv på morgonen, tyvärr så har jag tidigare loggat in på nya beta-varianten, men fortfarande kunnat logga in på det gamla familjeliv så att jag kunnat läsa din dagbok.
    Men idag verkar det som det är stopp med det, tyvärr, skulle så gärna vilja kunna läsa din dagbok fortsättningsvis. Du skulle inte kunna uppdatera dig på nya beta versionen och se till att även välja dagbok och gästbok där?
    Förstår att det kan vara mycket för dig att tänka på nu, men så småningom, kanske?

Vet att det var fler igår också som ställde samma fråga..? De verkar också kunnat läst innan , men inte längre..

Många kramar, Kicki, Norrköping

• LOTTA N

Godmorgon,hoppas natten har varit bra, skickar lite extra styrkekramar till er idag. Kikar in igen lite senare.
    Kram. / Lotta.

• Certina

Godmorgon familjen.

Hoppas ni har sovit bra. Har vardagen infunnit sig än? Det måste kännas jättekonstigt, men ändå skönt.
    Veta att Tille har det bra och att han inte har ont, men sammtidigt saknaden över den lilla "stora" kämpen.

Jag är så glad över att du fortsätter skriva här inne.

Tack och hoppas ni har styrka/ork att ta tag i allt nu här efter.

Kram Gill med familj

Mamma till Elise & Erik
Svar på tråden Tilles tråd