• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • marie 37

Godmorgon!
    Nu är vardagen här och snart är det möte. Måste säga att jag saknar din dagbok. Det är precis som om någonting fattas när man inte får "tittat" till er. Skickar även idag lite varma vindar från ett vårfyllt Helsingborg. Ha en bra dag så tittar jag in under dagen. Hoppas att jag hittar din dagbok även idag. Många styrke kramar till er från mig./ Marie i Hbg

• AdWi

Hej på er!

Har varit borta och inte kunnat skriva. Såg löpsedeln på aftonbladet i söndags och det var som ett hugg i magen när jag läste att Tille somnat in. Men nu slipper han lida mera och har kommit till en plats där han inte har ont något mer.
    Har försökt dikta litegrann.

"Vi fick lära känna en pojke så rar
    Tille, det speciella namn han bar
    Det var många som höll han så kär
    Den vackraste ängeln han nu är"

Vila i frid och TACK för att vi fick lära känna dig Tille.

Många Tankar samt 1000 Kramar till Therese, Nicklas, Liam och Dea.

• mammatil4

Hei hei
    God morgen til dere fra oss i Norge.
    Skole og barnehage start etter ferien i dag, tungt å komme seg opp men det gikk bra....
    Håper dere får en god dag og lykke til med det dere skal til med i dag.
    Tenker på dere mange ganger for dagen, Tille vil alltid ha en egen plass i hjertet mitt.

klem fra Lin

• Laisa
    Här är en länk till dagboken:
    http://beta.familjeliv.se/krypin/therese6699/dagbok.php?details=294652

Therese, jag har följt din dagbok och tråd och gråtit floder varje dag, och önskat för lille Tilles skull att han skulle få somna in. När jag så läste att han hade gjort det grät jag ännu mer. Kan i min vildaste fantasi inte föreställa mig hur det är för er, men vill verkligen tala om hur starka jag tycker ni verkar trots det ofattbara ni gåtf igenom. Ta väl hand om er och lycka till med allt i framtiden, vi är många här ute osm aldrig kommer glömma vare sig Tille eller hans fantastiska mamma....
    Kram
  • Fröken Stålhand

Godmorgon Therese!
    Hoppas att det går bra på begravningsbyrån idag. Läste om eran katt och facinerades också, de är kloka de små liven...
    Ha en bra dag, kikar in senare för att se hur dagen har varit!
    *kram* Sara

• Bowmore

God Morgon starka härliga Familjen

Vilken dröm du hade inatt. Ibland undrar man vad det betyder det man drömmer.

Idag har ni ett jobbigt uppdrag framför er. Men jag är övertygad om att ni kommer göra Tilles begravning så vacker och kärleksfull. Tilles stjärna kommer lysa så starkt den dan.

Många kramar
    Mia

• LillemanTösa

Go morron..Goa mamma Therese, pappa Nicklas & Liam Tigern..

En ny dag då...kanske blir det lite jobbigt idag..men jag hoppas att Lugnet, Friden, Stoltheten & Kärleken fortfarande finns hos Er..Ni har kämpat så Länge och Väl..och Tille liten med...så Ni förtjänar Alla att få vakan med ett lite lättare Hjärta..och med alla vackar minnen så ömt bevarade..

Ha en så Bra & Trygg Dag Ni bara kan nu, goa underbara Ni..finns med Er i Tankarna..

Många Goa,Varma,Trygga Kramar fyllda med Tröst,Mod och ett Leende, för Hoppet..inför Framtiden..Allt kommer bli Bra..

För Eran Tille...han, han Är..Ljuset Som Alltid Stannar Kvar..

KRAM KRAM KRAM KRAM

..ett steg, dag för dag..

• pappatil2

Da er altså de STORE blå slukket og lille Tillemann har forlatt sine foreldre og familie, de sitter igjen med masser av fine minner og vil aldri glemme de STORE blå, de vil aldri jeg heller glemme for de lyste slikt opp at de gikk rett inn i hjertet mitt.
    Takk Tille for at den stunden du gav dine nærmeste.
    Takk Therese og Nicklas for at dere lot oss få ta del i hverdagen.
    Kram

Svar på tråden Tilles tråd