• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Amazona

Therese, vilken skum dröm! Råttan symboliserade säkert en känsla hos dig som du tampas med...

• ninaa 65

Godmorgon på Therese och Nicklas.
    Vill bara titta in och ge er en styrkekram idag, hoppas att allt går bra idag.
    Hoppas att du fick en bra stund fördig själv igår... Nicklas vann ni matchen?
    Lille Liam spöade säkert mormor och morfar i "fia med knuff ".
    Var inne och tittade på Tilles minnessida så fin den är.

kramar från Carina

• Cicci0305

God morgon till er! Hur mår ni? Jag hoppas att det är så bra som det kan vara. Tänker på er... kramar Cicci

• Therese6699

Godmorgon all ihopa. Lite lugnare nu i tråden, och i gästboken och på tidningsfronten : ) På något sätt så kommer jag sakna det. Det har varit en stor del av våra liv nu dom senaste veckorna. Solen skiner i alla fall här och då känns allt mycket lättare. Det känns fortsatt lugnt för oss faktiskt. Men det kan säkert komma jobbigare känslor längre fram. Men då får vi ta dom då.

Sussiluskan: Jo Liam har påsklov nu och det känns faktiskt jättebra. Då hinner han smälta det mesta och förhoppningsvis kan han återgå i en så normal vardag som möjligt.

• Therese6699

Just det, det är många som frågar om Nicklas match.. dom åkte på spö och Nicklas haltar runt som en krympling. Det är inte direkt så jag ljuger om jag säger att vi är otränade för tillfället : )

• Vilddjuren

Tille lille en kämpe så stark, du kommer alltid att finnas i hjärtat hos så många! Du är min hjälte så liten men ändå så stark! Nu får du leka och vara med dina ängla vänner och inga sjukdommar kan bekymra dig mer, dina vackra blå ögon strålar i kapp med stjärnorna!
    Tack kära lilla du för allt du har lärt oss om kärlek och hur man ska ta tillvara på varje dag!
    Kommer alltid att minnas dig!
    Kramar!

Theres och resten av familjen!
    Ni har varit så starka ni är sånna fantastiska människor! Finner inte ord men jag tänker ofta på er och känner starkt med er förstår att detta är en tragedi men samtidigt en lättnad att Tille inte längre behöver lida!
    Tack för att du har varit så stark och orkat svara på frågor och delat med dig av erat liv!
    En jätte stor kram till dig och de andra!

• Sassa82

God morgon Therese!

Skönt att ni har det lugnt hemma trotts att det kanske är kämpigt min ni verkar så starka hela familjen.
    Skönt att det är sol och fint väder här regnar det men våren är påväg

Hoppas ni får en fin dag i solen.

Kramar Sandra

• Moa och Max

Skönt å höra att natten varit lugn för er och drömmar kan man bli tokiga på då man aldrig örstår dom :0)

jag har en liten fundering som jag tampas med. jag har försökt å sätta mej in i eran situation men när jag kommer till att barnet dör så blir de så knasigt. Ibland tar jag upp barnet å kramar å kramar så som jag aldrig kunnat göra innan pga sjukdomen och ibland så klappar jag bara försiktigt på kinden. Hur gjorde ni (usch va okänsligt de där känndens) kunde ni ta i honom utan å tänka tanken om att ni gjorde honom illa?

Lilla Tille söt som en karamell, undrar vad du hittar på idag där uppe? kanske du cyklar eller sittaer du å luktar på alla dom fina blommorna och känner gräset mellan dina fingrar!

• Gåsa

Även om det lugnar ner sig så finns vi på Famileliv kvar Therese. Vi som var här innan tidningar blev aktuella har nog ingen plan på att ge sig iväg från Familjeliv.....

• S N A F U

Therese,

Nu ligger brevet på Posten.

S N A F U, the man.
Svar på tråden Tilles tråd