• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Familjen A

Sötnos Tille...Var ute och körde bil idag, radion på och det spelades en fin låt. Solen skiner. Tårarna börjar rinna...du är i mina tankar igen. Jag vet att du inte har ont längre och att du har det bra dit du har kommit men det känns ändå så orättvist att du inte kunde få vara kvar här. Du är en så otroligt söt pojke med dom mest underbara två blå ögon. Du hann att uträtta mycket under den korta tiden du fanns hos oss. Saknar dig otroligt mycket. Jag är väldigt tacksam att din mamma Therese, din pappa Niklas och dina syskon Liam och Dea ville dela med sig av dig.Lek och ha det bra där du är nu, utan smärta och sår. Jag kommer att fortsätta och sakna dig här där jag är. Men en dag ses vi igen. Du har en plats i mitt hjärta.Många mjuka kramar till dig sötnos Tillefrån Anette

• Familjen A

Therese...

Har funderat på det några gånger men har inte velat fråga tidigare. Jag tittar ofta runt på era bilder och när jag kommer in i barnkammaren så dyker frågan upp. Tille finns så ofta i mina tankar, ja även ni andra.

Föddes Tille för tidigt? Han vägde inte så mycket. Började dom undersöka vad som fattades honom med en gång med tanke på att fingrarna hade sår redan vid födseln? Många mjuka kramar Anette
  • kalleanna

Ville bar ge er all styrka som finns många kramar Anna

• Fia1976

Tänker på er och eran lille ängel...ni kommer alltid finnas kvar inom mig och i mina tankar! Kram Sofia

• tammago

Hej vännen!
    Hoppas att det gick bra i dag.
    Tänker så på er.

****KRAMAR OM ER*****

Erica, malmö

• sgr

Hej!
    Tänker på Er ständigt...
    Ni och lilleman finns alltid i mitt hjärta.
    Kram
    Sandra

• wiloli

Familjen A: Jag vågar nog svara på den frågan jag tror inte att Tessan har ngt emot det. Jag delade sal med Tessan och Tille på prematuren. Lilla Tille föddes 4-5 veckor för tidigt. Han vägde nästan 1400 gr mindre är min tjej, men vägde ganska snart mer. Under vistelsen där så gav dom honom bara antibiotika. För läkarna trodde bara att det var ett sår som hade kommit i samband med förlossningen.

/Linda

• mh1

Kikar bara in och tittar till er.
    Hoppas det gick bra på begravningsbyrån idag.
    Många styrkekramar
    Malin

• Beatrize74

Tittar in, tänker på er och Tille

• Karkki67

Hoppas att du  får en ok dag idag Therese! Själv så ska vi snart ut  med vagnen jag och Lukas vi bor i Kiruna och det är jätte mycket snö kvar ännu.... Jobbigt att dra vagnen i snö slaskiga gångbanor. Kikar in senare ikväll och kollar läget och säger hej Glad. Kramar Carina.

Svar på tråden Tilles tråd