• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Vickyb

Glömde ju det viktigast.. En kär hälsning till din mor, far och dina syskon.
    Många kramar till er.
    Ta hand om varandra!

♡ Stolt mamma till min sockersöta Linnéa ♡
  • Angelina Sky

Hej på er!

Nu har det ju gått några dagar sedan Tille lämmnade jordelivet, o jag hoppas att ni har det så bra som ni kan trots omständigheterna.

Ville mest säga att jag tänker på er o självklart även på Tille.
    Sedan vill jag tacka er båda för att ni låtit oss ta del av ert liv i en så svår tid! Vi är många som uppskattar våra egna liv bättre nu o inte hakar upp oss på småsaker.Vi är många som är så tacksamma för livet o vi vet ju nu att tiden vi har med våra kära endast är till låns.

Kramar till er båda!

• Klatermaja

Skrev en sak i din GB Therese som jag tänkte fråga om här med för att vara på säkra sidan att du ser det, förstår att det kan komma bort bland allt fint som skrivs om Tille och hans kamp.

Det jag undrar är hur jag kan göra för att skicka kondoleancer till Tilles begravning?

/Klatermaja
  • manolo

Så liten plats en människa tar på jorden.
    Mindre än ett träd i skogen.
    Så stort tomrum han lämnar efter sig,
    En hel värld kan inte fylla det.
    Så litet ett människas hjärta är,
    Inte större än en fågel,
    Rymmer ändå hela världen
    och tomma rymder större än hela världen
    ändlösa tomma rymdskogar av tystnad sång

• annca

I torsdags skrev jag att vi skulle donera ev vinst från "månadens avdelningstriss" till fonden. Nu blev det inte så mycket, men vi skrapade iaf fram 25:- som jag ska sätta in när jag kommer hem till internetbanken!

Och som Klatermaja frågar undrar jag också. Skulle så gärna vilja skicka någonting...

Här är vädret lite som jag känner mig inombords - regn och solsken om vartannat. Som ett av kusinbarnen uttryckte saken när hon såg söndagslöpet: hjärtat mitt är lättat men ögonen är fulla av gråt fortfarande. (han är 15, lillkusinen)

• Eija77

Jag undrar ja hur det har gått idag? Hoppas det inte va alltför jobbigt för Er Therese & Nicklas!

• melvinsmammaanna

Vila i frid lilla Tille.
    Vi ses i vårt nästa liv!
    kramar

• niederkk

Ich wünsche Dir und Deiner Familie viel Kraft. Ich bin in Gedanken immer bei Euch.
    Traurige Grüsse Kristina

I wish much strength to you and your family. I always am in thoughts with
    you. Sad greetings Kristina

• Clown

Skönt att läsa att det gick bra idag!
    Hoppas ni får en fortsatt bra kväll,

Kram/ Charlotte Patrik & Simon

Svar på tråden Tilles tråd