• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Anna1111

Vad roligt att ni kan se att ni vill ha mer barn redan, men ni har ju bearbetat detta ett tag och ni är världens bästa föräldrar så jag hoppas ni får många!!! ;o) Liam och Dea är ju världens bästa storasyskon, tänk efter vad de gått igenom... att få rå om en ny liten syster eller bror igen, de har ju varit så duktiga. Storebrorsan Tille kommer att vaka över era nya småttingar med sina underbart vackra blå, så klart vakar han över Liam och Dea å!! Men nu babblar jag på... Men jag blir så glad varje gång jag läser din dagbok Therese och Nicklas också förstås hur ni ser allt ljus i allt det mörka som varit. Ni har ju förstås haft många fina stunder men efter en sådan här psykisk påfrestning som Tilldes bortgång har varit så är det underbart att se att ni tar er igenom precis allt med en sådan styrka, kärlek och trygghet. Många många kramar

• Anna1111

Jag såg att jag skrev Tilldes istället för Tilles, min ena dotter heter Tilde så en vana bara...;o)

• Moa och Max

Å va härligt å läsa att alla pengar för boken går direkt till fonden, jag hoppas innerloigt att eb-föreningen får så pass mycke pengar att de kan hända något i forskningen.

• n k
    Tänker på er!!!!!

Sänder kramar......

Nanna & Irma
  • Björnes

Hej Therese!

Tog ett tag att läsa igenom inläggen idag. Har börjat jobba igen och idag har jag inte kunnat sitta framför datorn någonting. Inte ens på lunchen. Då risade vår kaffeautomat ihop, så det blev att leka reparatör. Fick iordning på den, men det tog ju lite onödigt mycket tid...

Tusen tack för att du talade om hur jag skulle kunna läsa annonsen om Tille imorgon. Har lagt in den bland mina favoriter.

Så skönt att hör att det gick bra hos begravningsbyrån. Jag tror inte att jag har fattat vilken oro ni måste levt med det sista, när ni hela tiden tänkte på om det hänt Tille något. Bra att ni känner att det är trevligt att vara ute och träffa människor.

Känner verkligen med Nicklas. Inte kul att bli skadad. Svårt att hålla igen när man ska spela. ville inte inse att man kanske är lite otränad....

Här hemma har solen skinet mellan riktiga störtskurar. Nu ikväll skiner solen, men det blåser mycket kallt. Vill verkligen att våren ska komma nu. Är inte van vid så mycket snö som vi har haft i år.....

Pratade med eleverna om Tille idag. De flesta hde följt artiklarna om er i AB. En kille som har två sma tvillingsyskon tyckte att det har varti lite jobbigt. Han tyckte så synd om er och Tille när han tittade på bilderna. Tror att han tänkte på sina småsyskon, som är ungefär lika gamla som Tille var. Som du säkert har förstått hade jag svårt för att hålla tårarna tillbaka. Jag som inte kände Tille saknar han såååå...

jag kommer att köpa boken när den kommer ut. Jag har sett att den går att beställa på nätet. Är det bättre att göra det än att vänta tills den kommer ut i bokhandeln. Hörde att de skänker vinsten till EB vilket är helt underbart!!

Hoppas att ni får en skön kväll tillsammans!
    Njut av vårsolen och blotta tanken på att er lille prins har det bra vart han nu befinner sig. Stjärnorna tycker jag låter alldeles utmärkt!

Många styrkekramar till er alla!
    Erika

• sussan

skickar varma tankar till hela er familj

• mkk

Hej

Hoppas ni haft en bra dag idag, tyvärr kan jag inte läsa er dagbok längre för att veta hur ni mår.

Tänker på er

kram
    maria

• Klatermaja

mkk: Dagboken finns i betaversionen med!

/Klatermaja
  • MissMijah
    tänker på er! hoppas ni har d så bra ni bara kan! kramisar
  • Fotball

Hei.

Tenker på dere

Savner Tille..

Klem

Svar på tråden Tilles tråd