• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Zeraphia

Hej

Vi var bortresta över påsken och fick reda på att Tille gått bort via tidningen, det kändes oerhört märkligt. Ingen kunde förstås förstå mina tårar precis vid påskmiddagen....

Vi tänker på er massor, mest hela tiden. Så skönt att lilla Tille fått ro, att han slipper ha ont och lida mer.

Stora kramar till er alla!

Denna kväll brinner ljuset för Tille och hela hans familj :)

• pofia

Hallå!
    Vad skönt att det gick bra idag! Förstår att det måste vara en annorlunda känsla att inte känna samma ångest och oro som när Tille levde... Samtidigt som det måste vara en otrolig tomhet... Tack för svaret ang fler barn. Min man har berättat för mig om ett par som förlorade sin son och som fick barn igen ganska snart efter och det blev deras räddning har dom berättat. Inte som "ersättning" för sonen utan för att, som du säger, få lägga energin på något annat. Jag tror det är bra! Och ett barn kan ju aldrig bli ett substitut för ett annat barn... Ni kommer ju alltid minnas och älska Tille för den han var. Har ju aldrig varit i er situation utan det här är bara mina tankar...
    Hoppas ni får en fin kväll! Ni finns i mina tankar...

Tilleman; du har väl fullt upp med att springa runt på alla dina stjärnor så du hinner väl inte hit kan tänkas... Men jag saknar dig och tänker på dig varje dag! Har du badat i tjärnen än? Det är väl vackert där du är? Det låter så när Magnus berättat för oss... Ha det fint Tille-lille så hörs vi en annan dag igen...

Kramar till hela familjen!
    Sofia

• Nymfoman

Therese6699: Nu är det jag igen som undrar en sak. Tittade lite i ditt galleri. Där fanns med en bok om Tille. Är det den som ska ges ut? Om inte, vem har gjort en sån riktig bok?

• IrmelinFraNorge

Hej, dere gode fantastiske. Så glad jeg ble da jeg leste at det gikk bra hos begravelsesbyrået. Og at kvinneklinikken ringte. Så bra med alt det positive midt oppe i det her. Ingen fortjener mer enn dere alt det positive. Det kjennes veldig bra at du fortsetter å skrive din dagbok. Tror ingen her på fl vil miste sin gode kompis Therese. For vi kjenner jo deg alle sammen. Når jeg tenker etter så er det egentlig litt underlig. En smule surrealistisk å ha venner man aldri har sett, fordelt på mange land. Men jeg tror jeg snakker for ganske mange av oss her når jeg sier at å miste deg vil være ett stort tap for oss.
    Nok en gang må jeg bare få si at deres mot og styrke aldri slutter å overraske meg. takk for at ni finns. For hverandre, for familien, for venner, og for oss.
    Kram Irmelin.

• Ester1

Tänker på er!
    Hoppas ni får en skön kväll.
    Stor kram till er.

• BEllens mamma

Hej Tille-prinsen!

Hur har du det där ovan molnen? Här nere, åtminstone i Linköping, har vi riktigt april-väder. Ena stunden förstår du Tille, då skiner solen, för att i nästa stund övergå till ett rasande vårregn alla kategorier. Så man vet varken ut eller in. När solen skiner har vi 15 grader här, och så kommer regnet och sedan känns det så kallt, så kallt.

Fast det där känner du nog inte av Tille-killen, för i himmelriket är det ju vackert och varmt för jämnan och småkillar som du, och småflickor också för den delen, kan ju springa omkring barfota i shorts eller klänning varje dag, eller hur Tille!?

Idag Tille, har Lotten varit och handlat... inte så kul men sånt som vuxna måste göra. Ellen behövde välling och blöjor och sånt och då har man ju liksom inget val som förälder. För här nere får barnen inte bara äta choklad Tille, så du kan skatta dig lycklig som får äta precis vad du vill, när du vill, för sådana är himlens regler... *ler*

I kväll ska Lotten koppla av Tille och se på lite hockey. Förhoppningsvis så vinner Färjestad, men det vet man aldrig. Du kan väl släppa ner några stjärnor över deras spelare så de får extra tur i kväll Tille? Om du vill alltså, men du kanske hejar på Frölunda killen? Ja, ja, i så fall är det så, vi kan ju inte vara överens om allt, eller hur?

Till dig kommer ett fång dunkramar och som vanligt tar vi en dag, ett ögonblick i sänder. Tíll din mor och far sänder jag massvis av styrkekramar, för det är lite tufft för dem ett tag nu serru... de har lite att stå i. Men de verkar klara det rätt bra ändå, det är otroliga föräldrar du har Tille-mannen!

Natti önskar Ellens mamma Lotten i Linköping

• jeea

Hittar inte de rätta orden, men hoppas att ni har haft en bra dag trots allt!  
    Många kramar till er! ♥♥♥

(Det brinner ett ljus för Ängeln Tille och familjen på mitt krypin)

*~* Eva *~*
Svar på tråden Tilles tråd