• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Anna1111

Tack Tille för att du kom till våran jord,
    men jag finner inga ord
    på hur mycket smärta
    jag känner i mitt hjärta
    Tack att vi dig fick ömma om
    innan du vände om
    Tack för att du inte får lida mer
    och att du nu ner på oss ser
    Tille för oss du för alltid kommer finnas
    och dina vackra blå ögon minnas

Puss o kram lillevän...

• mysungarna

Hej. Tänker på er jättemycket varje dag,massa styrkekramar till er ni är så otroligt starka.
    Och kramar till Tille som har fått ro och slipper lida mer

Kram Linda m.fam

• Bruntan

Tänker på er. Hoppas att vi kan träffas på torsdag.
    Kram Ullis & Magnus

• illern i mitt liv

God kväll , Har haft att göra hela dan idag så har inte hunnit skriva något förrän nu.
    Läste i din gb att det hade gått bra med allt idag .
    Skönt att höra.
    Ha en fortsatt bra dag . många kramar.

• 3småttingar

Hej Therese.
    Kommer bara in med massor av kvällskramar.

Det räcker att man mailat till länken du har på din hemsida för att köpa Tilles bok hoppas jag....
    Annars hoppas jag att nån "talar"om för mig hur man gör.

Tycker ni är en fantastisk familj.

"MITT" Tille ljus brinner här hemma.

Tänker på er....

• AiramE

Kikar in innan det är dags att gå och knyta sig... Godnatt på er!

• corinne7

Hej Therese!
    det är med en vördnadsfull hand jag skriver nu till dig.Jag har följt dina dagboksanteckningar,artiklarna i tidningarna och till och med hört radioprogrammet om Tille.
    Ert öde har drabbat mig som en klar blixt från himlen.Jag har gråtit mig igenom dessa två veckor och tittat om och om igen i bildgalleriet på er vackre Tille.Man kan ju undra ibland över herrens outgrundliga vägar.
    Vilken befrielse för er att slippa se honom tyna bort mer och mer ,det är nog därför som du känner en lättnad och inte ångest längre, för vem vill leva med en ständig ångest och oro över sitt barns lidande.Det tär på en stackar mors hjärta.
    Jag känner en lättnad precis som du över att det är över och jag läste att du vill att vi finns kvar att stötta dig.Jag kan inte alltid finna ord ,men kommer försöka att skriva något tänkvärt till dig här på Tilles tråd .Allt för att försöka stötta den person jag nu beundrar mest.

• mette

Kramar till hela familjen!

Tänker på er och på lille Tille!

• Poldi

Ruhe in Fieden lieber kleiner Tille,du Sonnenschein
    Du hast einen festen Platz in meinem Herzen und wirst mir immer in Erinnerung bleiben,weil du so stark warst ebenso wie deine Mama Therese und dein Papa Nicklas,denen ich sehr viel Kraft wünsche, diese schwere Zeit zu überwinden.
    René

• akl

Hej Therese och familjen!!

Tack för att bloggen är uppdaterad så jag kan fortsätta läsa om er!

Tycker ni är helt fantastiska människor... bara så ni vet !
    Jag har gråtit många tårar för er skull och så blir jag så lättad när jag läser din dagbok och inser att ni mår bra.... så bra man kan må.
    Det är väl som du skriver att ni har sörjt Tille så länge nu så att det nästan blir en lättnad när det nu har hänt. Man lever väl på helspänn när man går och väntar på nåt så hemskt och inte vet när, var och hur.... Nu vet ni och ni vet att ni har gjort allt för er Tille! Allt ni nånsin kunnat... och se vad som har hänt! Se vad ni, tillsammans med Tille har åstadkommit. Du sa det ju själv.... helt otroligt vad människor är givmilda och har stora hjärtan! Det hade vi aldrig fått se så klart om det inte varit för er och Tille!! TACK!

Var lite orolig för hur ni skulle "klara av" att börja planera begravning och minnesstund för Tille... var rädd att det skulle kännas för jobbigt för er! Men det var skönt att allt har gått bra... Ni verkar ha ett jättestöd av varandra, du och Nicklas, och du skriver själv att ni kan genomgå ALLT bara ni har varandra vid er sida... DET visste Tille när han valde er till sina kärleksfulla föräldrar!

Hoppas nu att natten blir bra och att du slipper slåss med råttor i sömnen !

Kram till er alla från Anna-Karin med familj

//mamma till 2 små troll
Svar på tråden Tilles tråd