• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Jempa L

Tårarna rinner för dej Tille och för min katt som ikväll kommer att komma till dig. Jag önskar att ni får det bra tillsammans och kan busa, stoja och ha roligt. Starka, friska och välmående.

Vi får tacka för den tid vi fick ha Er här hos oss på jorden.

Stor kram till familjen.

• GbgMike

Hej !!!
    Skönt att höra att det gått bra idag, hos begravningsbyrån och med bokförlaget. Hoppas att ni har haft en lugn och fin dag.
    Lille Tille är så saknad, men vi tittar upp i himlen ikväll och då kommer vi se Tille, som tänder sin stjärna, och vakar över oss med ett stort leende och sina stora blå ögon som lyser så starkt.
    Önskar familjen en trevlig fortsättning på kvällen. Kram på er.
    Kram från Mika, Jenny och lille Isac

• Lilla Lindan

Hej!
    Vill bara säga att det har varit och är fantastiskt att vi alla har fått följa med på er "resa". Om något händer mig eller mina nära och kära hoppas jag att ni kan fortsätta att vara en inspirationskälla! Tack för att ni har delat med er!!

• Pojkmamma

Vad skönt att allt gått bra och inte saknaden varit alltför svår. Jag tycker att det är jättebra att du våga säga att det verkligen är så, utan att tro att folk skall tycka att det låter konstigt. För det måste ju trots allt vara en lättnad att han slipper plågas.

Ha en bra kväll och natt.

• Björnes

Hej på er igen!

Ska iväg och träna lite nu. Sedan blir det väl bänkning framför TV:n. Ska se på 2:a och 3:e perioden i hockey. Hoppas att det blir sista matchen idag. Behöver inte säga att jag hejar på Färjestad va?! :)

Tittar in efter matchen för att se hur ni haft det ikväll. Ta hand om er!

Tillesnutt. Du finns i mitt hjärta. Hoppas du har det bra bland stjärnorna och molnen. Du leker säkert med alla andra barn..
    saknaden är stor, men tror att du har det bra nu. Måste tro det!

Kramisar
    Erika

• Ida 3

Kiakr in igen önskar er en godnatt!!
    Ni finns i våra tankar!!
    Kramar till er alla!!

• Liam o Lukas

Hej kikar in på kvällskvisten. Vi har kommit in barnen och jag, varit ute och lekt. Kul var det ialla fall. Nu är vi hungriga och trötta, ska lägga barnen snart.
    Läste din dagbok Therese lite svårt med det nya utseendet av familjeliv. Det var roligt att höra att allt gick bra idag!!!!
    Tille ( saknad och pratad av så många, tänker på dig!!.
    God natt therese, nicklas, Liam och dea.

• LillemanTösa

Hej på Er Familjen..

Hoppas att dagen varit bra...

Här har vi varit ute och gått och Melle hade premiär i gungan, det gilla han..

Ojoj, nu gjorde Färjestad 1-0..ska sticka iväg och Heja fram dom till SM-Guld..

Kikar in sen igen, mina vänner..

KRAM KRAM KRAM KRAM...

• Desse

Hej på er !!!!
    Jag blir så glad när jag läser din dagbok, och att ni lyckas få livet att flyta på så bra efter Tilles bortgång. Jag är så glad att ni orkar vända det här till den positiva sidan och njuta av att slippa ångesten och stressen. Det går ju inte för mig att sätta mig in i er situation. Min son är vaken på morgonen och sprider värme och glädje hela dagarna. Så jag kan bara inte förstå hur det är att leva som ni har gjort under det här halvåret. Med den otroliga psykiska press det måste bli. Jag beundrar er så mycket för att ni har orkat att kämpa igenom det här och att du och Nicklas kämpar åt ett gemensamt mål. Men tror du att ni hade hanterat det här lika bra om Tille eller något av de andra barnen skulle ha gått bort hastigt ?? Eller är det förberedelsen som har gjort er så starka ?? Blir det inte så att ni fyller dagarna med så mycket som möjligt nu för att slippa tänka ?? Jag tror att jag skulle göra det. Så rätt som det är när allt bara blir lungt och begravningen är över så kommer den riktiga tomheten och sorgen. Men som sagt ni har ju levt med detta så länge och hur än morgondagen kommer att bli så är jag säker på att ni kommer göra det bästa tänkbara av situationen. Ni är tappra och helt underbara. Jag känner er värme och omtanke ända hit till Dalarna. Sen har jag ju en fråga till om det du skrev att kvinnokliniken ringt om. Hur går den undersökningen till ?? Eller handlar det om att ni ska genomföra en provrörsbefruktning redan nu ?? Du behöver ABSOLUT INTE svara på frågan om den känns för privat. Jag bara blev nyfiken rent medicinskt. Hoppas verkligen att Kerstin och Kristoffer tar åt sig av ert sätt att tänka, kämpa och leva det tror jag att de skulle komma långt på.
    Jag tänker på er dag och natt och önskar er verkligen allt gott i framtiden !!!!
    Många många kramar Desse

Svar på tråden Tilles tråd