• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Cris

Therese,

Som så många andra här på sidan gläds jag över att läsa att den ångest som hållit Era hjärtan i järngrepp börjat släppa sitt tag.
    Jag tycker att Nicklas verkar ha beskrivit det så bra, i tidningsartikeln, när han sa att Ni nu kan fortsätta med Era liv, ta tag i sorgen och sedan, ja... leva helt enkelt.

Den trygghet och positivism som Dina anteckningar genomsyrats av finns kvar, och det är skönt att se!

Verkligen kul att kk hört av sig, för som sagt var - Du och Nicklas förtjänar verkligen att få bli föräldrar till ett nytt litet knyte.

Stora kramar!

• CamoMillan
    Hej!
    Hoppas ni har haft en bra dag! Skönt att allt gick bra hos begravningsbyrån.
    Sov så gott!
  • Achanta

Godnatt Tille där uppe bland molnen.

Kram Therese och Nicklas.
    Tack för den styrkan som ni delar med er av.

• schelena

Hoppas ni haft en bra dag idag.

Jag glömde berätta när jag läst att Tille gått vidare var jag hos mina föräldrar och när jag kommer ut på bron hos dem säger min Lovisa titta mamma en fjäril och det flög en fjäril förbi, då tårfyldes min ögon igen.

Godnatt önskar jag er.
    Och godnatt önska vi Tille uppe bland molnen.
    Kram kram på er.

• Pyris

Kikar in en sväng för att önska beundransvärda familjen en riktig God Natt.

Ang. namnförslaget håller jag med LillemanTösa. Tille - ljuset som alltid stannar kvar, känns som en perfekt beskrivning på våran lilla hjälte.

Tittar upp på himlen för att se om jag kan se min "Tille-stjärna", men jag har inte sett till den, sen påskafton.

Gonatt lilla Tille. Du har varit i mina tankar allt som oftast idag.

Gonatt Familjen.

• kos

Önskar er en god natt!

Och Godnatt lilla Tille

• Ella79

Har haft datahaveri sedan igår em. Ikväll löste sig problemet och när jag nu kom in få FL är det som en helt ny värld. Fy vad otrevligt, jag vet inte vad jag håller på med...STRESS!!*svettas*

OM detta meddelandet når dig Therese vill jag bara säga att det känns skönt att läsa din dagbok, (även om det har blivit svårare nu då allt är uppdelat), att ni kan tillåta er själva känna glädje över livet...Att er ångest över Tille och hans plågor är "borta"...Ni är så stark som klarar detta...Men det var förmodligen därför Tille valde er till föräldrar, -han visste att ni var starka människor som tillsammans blev ännu starkare...

Kan knappt skriva något, blev nervös över det här med beta eller vad det nu är för något. (Är inte så bra på dethär med datorer)Varför ska dom ändra och hålla på??? Nu låter jag som en gammal tant som är rädd för förändringar, men det känndes bökigt...När man precis började lära sig den gamla...Men det ska nog gå bra.

Nu är klockan mycket, ska gå och sova snart. God Natt och många kramar.../Elin

• Gilga

Gonatt till hela familjen..hoppas att du Therese slipper drömma om råttor i natt.*L*..

Prins Tille busar nog för fullt med dom andra barnen..tror att dom har skoj där

Varma kramar//Gunilla

• buzans

Kikar bara in för att säga God Natt till familjen Kärlek,
    God Natt Tille hos änglarna.
    Ni finns i mina tankar.

Svar på tråden Tilles tråd