• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • babylover

Vad kul att höra att bokförlaget skänker en massa pengar till EB-fonden. Vilken liten hjälte er kära Tille är- han han med mycket under sin korta tid bland oss. Skönt att höra att dagens bestyr ej varit alltför jobbiga. Tack för att du delat med dig av hans liv till oss alla här på fl.
    Sov gott!

• Valencia

Godnatt Tille.

Kramar till Therese och Nicklas.
    Tack för den styrkan som ni delar med er av.

• Flisaskruttan

Så har ännu en dag flutit iväg.
    Håller på att uppdatera mig helt med den här länken. Missade typ 250 sidor i början. Kan tala om att det tar lite tid när man sitter på ett sketet 56 modem *s* Men ack va mycke vackert folk har skrivit under en låååång tid.
    Skönt att höra att det gick bra hos begravningsbyrån. Jag slår mig i backen på att "skalet" av denna underbare pojk kommer att få den finaste begravning man kan tänka sig.

Kul att höra att ni ska ge ut en liten bok om Tille med. Och vad fantastist att det går till EB. Och vilket lyft med Aftonbladet!!
    Det smärtar mig med eran saknad. Jag kan inte tänka mig ett liv utan en som man älskar mer än allt annat. Hemska, dumma värld!

Nu är det nattedax här i Småland. Min lilla skrutta är lite dålig så det blir till att pyssla om.

Sov så gott familjen. Ni finns för alltid i våra hjärtan och våra liv.

*Tilleponken* du lilla ängel vaka över din familj och skratta med dom i deras drömmar. Lek på din äng med de andra små änglarna och slumra en stund när du blir trött! Snos på dig.

Kramar till er alla! / Maria

• ladyS

Sov så gott lilla vän och vaka över oss uppifrån himlen med dina vackra stora blå ögon. Håll ett öga på mamma och pappa och dina syskon så att dom inte busar alltför mycket.
    Tänker på dig och din familj väldigt mycket.
    Kram från Susan med familj.

• Ung kvinna

Jag tittade på bilderna på Tille och tårarna bara rinner ner för kinderna nu. Gud,varför ska det finnas såna hemska sjukdomar? Jag blir arg och ledsen... jag skickar massa styrkekramar till er!!!!

• Jissa

Godnatt kära ni! Önskar er en god natts sömn. Själv ska jag störtdyka ner i sängen då mina små illbattingar roar sig med att gå upp runt femsnåret.

Tänker på er och saknar er lille kille med de underbara blå ögonen.

Kram från Jissa

• r0l

Kikar förbi som vanligt och önskar Go'natt till hela familjen!

• 3småttingar

god natt familjen och sov så gott.
    Tänker på er.
    Många många kramar

• ninaa 65

Vill bara titta in och säga God natt, vad glad man bli när man läser din dagbok om
    att det gick bra idag.
    Tittar in imorgon igen.
    Kram på er.

Svar på tråden Tilles tråd