• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • bambigirl

Jag tror jag vill tipsa igen... På gallerix här i U-a har de lösviktspapper, a4 för max 2,50 st, billigare om man köper många. Finns massor av olika färger och hittade en sida igår där man fick reda på att de var syrafria! Är av märket papperix.

• garfield

Bra med tips Bambina! Får väl ta mig till U-sala

• Fru Karlsson

hmmm... grön som jag är måste jag fråga... vad har man då dessa underverk till papper till?

alltså.. jag fattar detta med att man skapar fotoalbum och sånt, men vad GÖR man med de mönstrade papperen? klistrar man på ett sånt som bakgrund till en hel sida, eller hur funkar det? *nyfiken som tusan*

Jess

• garfield

MAn kan ha det som bakgrund eller som en fotomatta (bakom fotot) eller som en del av sidan... Eller också kan man ha dom att ta fram och titta på och beundra, som jag mest tenderar till att göra

Kika gärna in på min hemsida så kanske det klarnar lite mer:
    scrapbooking.brandin.info

• Fru Karlsson

*asg* så det är DEEET man har dem till!! att titta på och beundra!! :) underbart!

ska genast kika in på sidan! tack! :)

• sambima

smeker mina chatterbo.... *mys mys

• Tin o Trolls mamma

Men, man måste väl limma fast de färgade pappren på bakgrunden så att de stannar? Blir inte de buckliga då? Eller? Åhh, vill lära mig mer!

Ekorren.

• sambima

Det kan man väl men de är ju inte så tjcikt papper och även de kan bli buckliga. Till dem anv. jag också fotolappar. Det är mest carsstick jag använder klister på.

• sambima

Nu har jag tömt mitt innerförråd och flyttat in skrivbordet - som tar nästan all utrymme. Ska kolla hurjag klarar luften därinne - det är rät så sdålig ventilaiton, så jag måste ha öppet hela tiden. Men det känns bra. Man får klara sig på det man har, en tvåa är ju inte så lätt att få plats saker i... Har dessutom slängt massor med grejer, så skönt.

Imorgon bär det väg till IKEA för att äntligen köpa pappers/mappvagnen fr kontorsavdelningen. Nu ska det iaf bli ordning coh reda på mina papper.

Svar på tråden Scrapbooking2!