Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
garfeld: hahahaha.......
oki då har jag en liten grund att gå på iaf.......
Så bra att du svarat garfield! Jag blandar hejfrikst jag med - jag utgår alltid från korten, vad jag vill framhäva osv.
Har ju ett tema album som är Resealbum som ska delas in i olika ressekapitel ungefär. Temat till min USA resa är bazzillspapper, Las Vegas lilatrios, Kansas och övrig "USA" rött, vitt, blått med tema mösnterpapper med USA flaggor etc, Hawaii blir bruna trios och gröna monos/trios. Bra för att ge den helhetskänslan, men färgerna blandas ju!
Jag funderar på att börja göra en "scrap" som ska handla om vår streetrace bil =))
hjälp!!!! sitter och ska beställa papper......... pucko jag då.......ska jag satsa på 30x30 eller a4?????????
Giz.
Svår fråga... Det är lite av en smaksak. A4 blir billigare eftersom man kan få tag på enfärgade papper och plastfickor här i Sverige i vanliga bokhandlar. Jag började själv med a4 och håller på med det fortfarande. Man kan ju skära ner 12*12 papper till a4 också...
Men nu ska jag nog börja med 12*12. Man får ju plast med mer kort på dom.
Hej..
Vill ni köpa billiga scarpbook saker så bli medlem på tradera.. där kan ni få mycket fint för nästan ingenting.. Där köper jag allt.. Har köpt ca 2000 olika saker för 200 kr ca..
kram
tackar för tipset
satt på www.scrappamera.nu och oj det blir lite dyrt jhu........fast jag bara beställer för 2 sidor så rasa det iväg........
kan ju va att jag har besluts ångest *S*
Jag köper mest 12*12 och då skär jag ner. Men handlar jag på panduro el bokhandel då köper jag kartongen i A4.
aaaaaaaa vad ska man söka på då på tradera*S*
kategorier hobby material scrapbooking - men var vaken med att allt inte är billigt där! Kolla av priserna där mot "verkligheten".