Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tack Lamilla, vad gulligt av dig!
Dina underbara babyalbums-layouter har inspirerat mig att prova det där med vikta hörn någon gång. Så snyggt!
Hannie har bestallt en massa ifran lifemoments, sa jag vantar med spanning pa mitt paket
Hade tankt att gora en Halloween LO med Maya. Har inhandlat en sparkdrakt som ser ut som en elak pumpa samt en urgullig pumpamossa till...vi far val se om jag hittar inspiration
En fraga Hannie..oljetter...vad ar det ? kan du ge mig det engelska namnet? samt hur faster man dem? har last nagonstans att man gor ett hal, men sedan da? ursakta om jag ar jobbig, men har absolut ingen annan att fraga! tack pa forhand
Lamilla,
tack för besöket.
Öljetter är Eyelets på engelska. Sen finns eyelets som har ett "täckande skal" över sig som kallas SNAPS, ursnygga är dem!
Sambima
Hannie Blommorna längst upp i LO är knappar från memory mates som jag köpt av Therese hon som håller i kursen ( www.happyscrapping.se ), blomman längst ner på höger sida och alla blad är vellumstickers från Stickopotamus även dem köpta där.....
Tack, är snart klar med nästa (nr2)...... Medelar då.....
Har inte läst hela tråden men undrar om det finns butiker i Sthlm som säljer alla dessa papper mm mm så att man kan gå in och kika.
Jag skulle såååå gärna också vilja göra ett sånt fint album.
Tror ni jag vågar mig på det?!
finns det några bra svenska sidor ?? men typ något sartpaket å så :) ? skriv gärna i gb så jag inte missar trevlig helg
Så nu är LO nr 2 uppe......
Titta gärna förbi!
Kaki om du går in på www.happyscrapping.se så har Therese papper massa papper där, om du vill så kan du nog komma till lokalen som ligger i Sundbyberg om du vill klämma och känna på sakerna..... Hon håller även kurser, på torsdagar kommer hon starta en kurs för nybörjare vet jag.....
Kanonsnygg Sussieb!!!
en fråga vilken storlek e bra att börja me ?
puttar upp å hoppas att någon vänlig själ kanske vill svara snart :)