Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Maria79: Jag har det mesta på min hemsida www.brandin.info om du vill kika
Så nu har jag scanat min första LO, dessa bilder vart bättre än den fotograferade. Kom gärna förbi och titta......
Sussieb! Visst är det storskillnad på att scanna? Jag vill också ha en scanner!
Msyiga LO:s
Hur har du gjort med "grönbete" titeln? Har du skrurit ut dem för hand från en mall?
Sambima
sambima
Bokstäverna är gjorda med mall... Först det översta lagret sedan klipte jag ut alla bokstäver sedan klistrade det på lager två och klippte en lagom stor kant.
Ja scanner gör stor skillnad.....
Och det var inte svårt att fixa ihop dem sen i photoshop....
Imorgon ska jag till Papprika Jippppppi!!!!!! Se hur mycket pengar jag lyckas göra av med...
Sussie:
Ifall du har en okänd besökare i din gästbok så är det jag som var och kikade på din layout (är bortrest och hade inte tänkt logga in men var ju tvungen att göra det ändå).
Jättesnygga sidor!
Var har du fått tag på blomdekorationerna?
Hej tjejer! Forst och framst vill jag osa berom over era LO's! helt fantastiska! Har kikat in hos cia75, Jozebelle, garfieldm (din underbara hemsida ..sager bara en sak..wow
) sussieb och sist men absolut min egen favorit Tuss: Bomull!!!!!!!
tack for all inspiration jag fatt av er!
Hej tjejer! Forst och framst vill jag osa berom over era LO's! helt fantastiska! Har kikat in hos cia75, Jozebelle, garfieldm (din underbara hemsida ..sager bara en sak..wow
) sussieb och sist men absolut min egen favorit Tuss: Bomull!!!!!!!
tack for all inspiration jag fatt av er!
Glomde sa klart nagon eller nagra... Hanniie och Millface!!!!!!!!
Jozebelle:
Jo, den där sidan är fullständigt livsfarlig!! Det finns hur mycket snyggt som helst. Håller med om att vissa av papprena är nästan för fina att användas, Teri Martins är som konstverk i sig.