Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Oh my!!! Den sidan var livsfarlig
Japp... Man blir lätt sittandes där timme efter timme medan högen med papper bara växer
Men dollarna ligger ju i knappt 7 kronor nu så det är bara att beställa
Har du beställt där nån gång Karin?
Nej... Faktsikt inte. Har precis fått nys om sidan... Men jag vet en massa andra som beställt därifrån och de var nöjda!
Låter bra det! Ingen kul att beställa från en sida som har rykte om sig att strula med leveranser o.dyl.
Vilken fantastisk sida ...så mycket vackra papper ...nästan synd att sätta foto på dem.
Jag vill bara ha dem och titta på .... har blivit knäpp av den här hobbyn :)
Men oj... Har inte ens tittat under fliken Allmänna diskussioner... Men får nog börja att göra det. Själv är jag nybörjare på denna underbara hobby. Har precis börjat med vårt bröllopsalbum! Första sidan jag gjorde blev jag nöjd med så
Handlade på Papprika här utanför sthlm. Underbart ställe!!!
Ska försöka scanna in lite grejer och lägga under galleriet... Är det några som har alster att visa upp???
Ojojoj var inne på Paper Addict och såg massor jag vill ha!!!! Hmm ska nog sitta ner i helgen och beställa jag med, såg att Hannie ska beställa...:)
Teri Martins papper gillar jag enormt mycket...men jag vet inte hurdet blir att ha dom som bakgrund rädd att bilderna kanske försvinner men om man tar fotomatta så går det nog...:)
Maria79: Titta under bildgalleriet på många som är inne här så finns det nog de som har...
Jag bland annat...*ler*
Vill oxå ha denna i min favvosida!!