Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Lamilla: Om du lugnardej lite så har jag beställt indigo mini både smås och stora samt Roxy mini stora boktsäver, det är tänkt som en julklapp till ej men jag har fått tillåtetelse att använda ett av dom, det är beställt och skickat i början av denna vecka...så jag hoppas det inte dröjer så länge! Jag funderar på att använda indigo's stora bokstäver först så...så vet du vet du!
Jag hör av mej till dej när jag fått dom!
Kramizar
Lamilla: Bor du i USA????
www.scrapquick.se Forum för scrapbooking
Välkommen dit!!!!!
Ja, i New York Jozzebelle!
Fick mina grejer idag ifran houseofpaper.com, inom mindre an 48 h
De finns i queens i NY, nara mig...hade ingen aning om det forren jag sag adressen idag. Synd att man inte kan handla "in person"
Ja, i New York Jozzebelle!
Fick mina grejer idag ifran houseofpaper.com, inom mindre an 48 h
De finns i queens i NY, nara mig...hade ingen aning om det forren jag sag adressen idag. Synd att man inte kan handla "in person"
Lamilla:
Vad lyxigt att få sina grejer så snabbt! Vill också ha. NU.
Ska du fortsätta på Mayas babyalbum eller har du ett alldeles nytt projekt på gång!? *nyfis*
Vad roligt Lamilla att du redan fått från House of Paper.
Kan du inte ringa och fråga om du får handla in person? Fast de kanske inte gör sånna undantag? Å andra sidan borde du få handla på nätet o sen hämta upp? Så slipper du den frakten, fast det kanske är rätt billig frakt?
Varför sitter jag framför datorn, en skön ensam hemma lördagskväll?!
Jag har ett alldeles renstädat scraprum (vrå) som bara väntar på att stökas ner!
En länk till ett am.forum som jag älskar att få inspiration ifrån:
www.scrappychick.com
Tjejerna där har publicerats i massor med tidningar och är designers för många andra forum... De är sååååååå duktiga och snabba på att svara på frågor!
Lamilla>>>Hur länge har du bott där? Ni betalar ingen moms på ert papper va'? Jag fick papper från paper Addict igår men åkte på moms 85 kr när jag handlat för ca 340 kr plus en expavgift på 50 kr så det blev ju dyrt ändå! *suck*
Ny LO i mitt galleri! Blev riktigt nöjd ändå, men lämna gärna ris och ros!
Sambima skall kolla upp det med affaren
Hannie..an sa lange ar Maya i centrum nar det galler scrapping
Men kommer snart att scrappa ett familjealbum
Jozzebelle! Jag betalar ocksa tax (moms)! 8,25% . Den enda sidan som ej har moms pa sina grejer ar lifetimemoments.com.