• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • Hannie

Vänta nu, jag hajar ju inte detta med färgerna.
    Hilfe Sambima!
    Lila och gröna... vad kan de som inte den blåa kan?
    Och vad kan den röda förrutom att passa in i färgen nu under julsäsongen?

Haha, jag känner mig hur korkad som helst, men måste ju fråga en gång för alla.

• Lamilla

hmm....de utgor alla samma funktion fast de ser olika ut pga av annan nyans Vissa ar beredda att betala mer for en spis som ar chromfargad istallet for att kopa den billigare, vita varianten allt pga att den skall matcha fargsattningen i koket. Samma sak galler quickkutz (tror jag..) ...Folk ar villiga att salja sin "trakiga" bla for att fa en "rolig" rod istallet...har jag ratt?

• Hannie

Och den med coolast färg på sin handtool blir vald till Miss QK-Handtool! *fniss*

• Mumu

Hannie, undrar hur Miss QK-Handtool gör för att vinna sin titel? Går hon runt med sitt handtool i bältet på stan, eller skickar hon in bilder på när hon sitter hemma på kammaren och scrappar, till en jury?

Jag skulle gärna ha en blå, jag! Usch, så traditionell jag är!

• Hannie

Hihi, passar över frågan till experterna.

Jag är handtool-feminist och väljer därav den vita varianten. Bara för att markera denna ytlighet inom Scrapbooking-världen.

• Mumu

Problem uppstår för Miss QK-Handtool när juryn granskar hennes handtool och upptäcker att det är en gammal bå variant som hon spraymålat i rosa glitter!

• Hannie

Ja, usch så ohederligt att utge sig att ha en exklusiv variant när det egentligen är en konsum-blå!
    Publiken skalla: Diskning, diskning!
    Och livstids avstängning från alla Scrapbookingforum!

• Sussieb

Nu bär det iväg på maraton hos happyscrapping.....
    www.happyscrapping.se
    Ska bli kul undra hur länge man orkar hålla på i natt......

• sambima

Hoppas du får jätte kul Sussieb! Berätta sen när du återhämtat dig!

• Kaki

Avis på dig SussieB!!!!

Berätta sedan hur det var!

Svar på tråden Scrapbooking2!