Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Sambima:
Det var helt klart värt lite extra pengar.
Jozzebelle det stammer! Du far en handtool och Eliza lower samt uppercase och lite foams plus 3 dies. (hjarta, stjarna och fyrkant). Finns att bestalla pa www.lifetimemoments.com
Hannie: Jag har skickat förfrågan på de Yahoogrupper jag är med i, som jag vet förut skulle kunna sälja sina blåa handtools, för att det ville ha röda!!! Har också frågat vad de vill ha för den? Något som intrsserar damen???
Hur mycket kan du tänkas ge?
De tjejer jag känner osm sålt sina blå handtools (ingen skillnad, bara färgen) har tagit 500kr. Och det är ett bra pris med tanke på att de bara haft sina sen juli-augusti. Men de har sålt sina redan. Tänkte också sälja min, men köpte annat istället - jag ahde också tagit 500 för min som jag köpte i september.
Nu har jag lagt in min ALLRS FÖRSTA LO i mitt galleri. Dock ser bilden jätteknasig ut. Man ser knapppt hur papprena ser ut. Fattar inte varför, då kortet är hur bra som helst om man tittar i utforskaren....
Tar mer än gärna emot tips på vad jag kan göra för att förbättra eftersom jag är HELT ny på området. Tyckte det var jättesvårt att veta hur man skulle sätta korten plus hur man skulle sätta dem......
Var på Papprika idag och hanlade lite. Känner redan att jag är fast i detta
Kaki: Tycker din sida är jättefin! Speciellt de rivna fotona gillar jag. Rev du bara eller fuktade du innan? Blir lite sugen på att prova riva själv...
Bambigirl!!! Vad glad jag blev att du tycker den är ok. Det är ju faktikst min första......
Hade ingen aning om hur man brukar göra så jag bara rev
Läste nyss igenom mitt inlägg om min nya LO. Knasigt skrivet....Är så trött så jag måste knata till sängen nu för att orka stiga upp imorgon bitti. det är syd att min dotter inte känner att det är helg och vill sova lite längre på mornarna hon också
Ha en fortsatt bra kväll, och helg för den delen!!
Kram & Go natt
Jozebelle:
Jag tolkar det som att de röda är nyare då de blåa reas ut.
Hmm... vad skulle jag kunna tänkas ge för en begagnad?
400-500 kronor kanske, ifall alla nya dies som kommer i handeln passar till de också.
Säg till ifall någon ska sälja så kan jag ta ställning till det då.
Hannie
De blåa är de vanliga, klassiska.
De röda är endast ett julerbjudande om man säger. Känner jag amerikanarna rätt så kommer det komma fler sådana erbjudanden, när jag har mer pengar... då kommer jag slå till... min önskan är allra helst en GRÖN eller lila, då struntar jag i hur fattig jag är!