Scrapbooking2!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Tror att den andra tråden blir stängd för svar idag, så jag startar en ny här!
Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-5-67/m461913.html
Scrappa vidare!
Jag har handlat en del på Tradera. Utstansade alfabet mm. Har ni någon erfarenhet om man betalar för mycket där???
Jag har ju inte börjat scrappa ännu, håller på att samla lite material för att börja. Ska till papprika och handla papper imorgon.
på tradera betalade jag 20:- resp. 12:- för utstansade alfabet fast då tillkom porto på 5,50:-
Är det rimliga priser tycker ni????? Har också köpt QK hjärtan 15 st för 15:- + porto.
Vore bra att veta om man betalar för mycket....
Ny LO inlagd i bildgalleriet! (det fattas ett R i texten dar nere...orkar inte andra
DEnna gjorde jag pa 5 min med lite "scrapp-leftovers"
Ny LO inlagd i bildgalleriet! (det fattas ett R i texten dar nere...orkar inte andra
DEnna gjorde jag pa 5 min med lite "scrapp-leftovers"
Jag handlade min QK från www.doctorscrapbook.com och fastnade i tullen. Men jag sparade ändå flera hundralappar!
Räkna med 18 dollar för handtools porto - men då kan du få ner upp till 7-8 dies för det portot.
Annars ås är Dreamcottage nog billigast i Sverige, men utan frakten.
Kaki: Det är rimliga priser tycker jag, eftersom man förr fick 30-70kr för alfabet på tradera. Priserna har sjunkit, och 5:50 i porto är normalt.
Nya Lo:s från mitt bröllopsalbum finns nu att beskåda i mitt galleri.
Sambima:
Fick brevet idag! Det var rätt att köpa glittervarianten av guld och silver.
Och tack för alla fina dies. Mmm-m, gröna Bazzill-tags. Underbara!
Och små plåster, hihi så töta.
Har inte hunnit kolla igenom hela bunten för Linnea vill helst käka på dem. Gör det sen när hon sover .
Vilken tur att det fanns kvar vita pennor, det måste vara vrålsnyggt på mörka papper.
Det var givande att göra affärer med dig.
Tack!
Jozebelle:
Bra att veta att de finns även här i Sverige. Just för tillfället har jag inte råd att köpa någon, skulle behöva lite nya kläder.
Toppen Hannie att det blev rätt!
He he... vill ju inte tjäna pengar så på att hjälpa andra
Bara kul att du blev glad! Så fick ju iaf lite dies och öljetter för de eckstra pengarna du satte in.
Lamilla: Gjort inlägg i gästboken
Hannie: Jo man får välja var man vill beställa på vissa ställen har du kunna beställa en ett rött verktyg och fått Eliza mini alfabet på köpet men vet inte om det gäller än...samma pris som bara för ett alfabet och jag tror det är måde stora och små bokstäver men jag är osäker och Min tomte har tömt "pungen"
Ett rött verktyg, är det olika färger och funktioner på själva handmojängen?
Haha, stackars tomten måste jag väl säga i det här sammanhanget.
Fast en nöjd fru med alfabet är förstås en bra sak!