• xxmeyaxx

* Roliga händelser under förlossningen *

Sitter här och tänker på dagen då jag ska få föda fram mitt barn. Nu är jag iofs inte gravid då, men jag hoppas på det inom en snar framtid. Men förlossningen grubblar jag lite för.

Jag är livrädd för blod och tanken på smärtan får mig att rysa!

OM JAG BARA FICK, skulle jag stanna i väntrummet under tiden som jag skulle föda mitt barn. Kommer ju inte undan det. det är ju inte precis som att jag kan knuffa in sambon i förlossningssalen och säga "jag väntar här."

Det finns nog många kvinnor som oroar sig för sin förlossning och jag tänkte att vi kunde släppa lite på den nervösa linan. Det kan hända mycket roligt under en förlossning och DÄRFÖR vill jag att i denna tråd - så ska man skriva ner roliga händelser under eran förlossning! Något som ni skrattar åt idag.

Kom igen nu, tjejer!

• Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *
  • aneka

jag var alldeles "hög" på lustgas och skämtade med alla, frågade en sköterska varför det sköterska strul på hennes bricka....de stod sköterske stud.

• Mi na

Ninizen

Japp, iaf om man är där genom Aurora. Sambon fick också testa men vi tyckte inte att vi hann bli så fnittriga. Däremot domnade ansiktet och tungan bort nästan direkt.

• TorpSara

Åh, nu kom jag ju på en, men inte min. En god vän ringde till förlossningen, vattnet hade gått och värkarbetet hade satt igång ordentligt. Som blivande förstagångspappa så var han lite skärrad och säger: Jo, alltså, min fru, Åsa, har fått värkar och vattnet har gått... varpå hans fru Karin (också en snäll, rar, beskedlig tjej) skriker, JAG HETER KARIN IDIOT! Åsa är Karins svärmor... Sen var hon så sur att hon vägrade att åka med honom till förlossningen, han fick lirka och gråta en kvart innan hon insåg att hon inte hade så mycket val.

• annca

En kompis blev helt förälskad i lustgasen och frågade om hon fick köpa med sig en flaska hem!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • MiaMitisen

det roligaste som hände mig var nog att jag satte lustgasen över mun o haka o skällde över att den inte funkade.

Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *