• xxmeyaxx

* Roliga händelser under förlossningen *

Sitter här och tänker på dagen då jag ska få föda fram mitt barn. Nu är jag iofs inte gravid då, men jag hoppas på det inom en snar framtid. Men förlossningen grubblar jag lite för.

Jag är livrädd för blod och tanken på smärtan får mig att rysa!

OM JAG BARA FICK, skulle jag stanna i väntrummet under tiden som jag skulle föda mitt barn. Kommer ju inte undan det. det är ju inte precis som att jag kan knuffa in sambon i förlossningssalen och säga "jag väntar här."

Det finns nog många kvinnor som oroar sig för sin förlossning och jag tänkte att vi kunde släppa lite på den nervösa linan. Det kan hända mycket roligt under en förlossning och DÄRFÖR vill jag att i denna tråd - så ska man skriva ner roliga händelser under eran förlossning! Något som ni skrattar åt idag.

Kom igen nu, tjejer!

• Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *
  • Shk76

Haha,ja man kan ha mycket kul med den där lustgasen...

själv blev jag helt "hög" av den när jag skulle föda min dotter,och trodde helt plötsligt på fullaste allvar att det var en telefonlur,och att morsan ringde mig mitt i förlossningen....

jag la den i örat och röt att jag e faktist lite upptagen nu!!!!! hehe

• bäbistokig

Man gud Hahaha!!! asså ni som säger konstiga saker å tror att ni pratar med folk...dom andra i rummet måste ju undra speciellt mannen

Bäbistokig v.29 *längtar som bara den*
  • Shk76

Ja typ!! Sköterskan sa att jag fick ta det lite lugnt med det där nu,haha,och min sambo fatta inget... han sa det att du mumla om att din mamma ringer o stör...?

• kela81

Hahaha
    Har ju inga barn själv men:
    När sambons syster skulle föddas, mitt i värsta köldknäppen för många år sen, så startade inte seras bil...mamman står där med värkar och skriker på mannen "ring taxi" Men manen vägrar och säger att bil F*n ska starta den gjorde den...efter mycket om och men...och de han precis in på bb Efter det så kör de bara volvo säger svärfar

• CherstinBovington

Jag råmade som en ko mitt under de värsta värkarna Sambon höll på att skratta ihjäl sig när jag sa: "Men hör du inte hur jag låter? Jag låter som en ko, lyssna: MUUUUUUU.."

• Åsa Ystad

cherstin: *skrattar så tårarna sprutar*

• xxmeyaxx

hihi.

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *