• xxmeyaxx

* Roliga händelser under förlossningen *

Sitter här och tänker på dagen då jag ska få föda fram mitt barn. Nu är jag iofs inte gravid då, men jag hoppas på det inom en snar framtid. Men förlossningen grubblar jag lite för.

Jag är livrädd för blod och tanken på smärtan får mig att rysa!

OM JAG BARA FICK, skulle jag stanna i väntrummet under tiden som jag skulle föda mitt barn. Kommer ju inte undan det. det är ju inte precis som att jag kan knuffa in sambon i förlossningssalen och säga "jag väntar här."

Det finns nog många kvinnor som oroar sig för sin förlossning och jag tänkte att vi kunde släppa lite på den nervösa linan. Det kan hända mycket roligt under en förlossning och DÄRFÖR vill jag att i denna tråd - så ska man skriva ner roliga händelser under eran förlossning! Något som ni skrattar åt idag.

Kom igen nu, tjejer!

• Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *
  • jingyang

hehehehehe guuuud såå roligt=)

meeera

• Rosenöga

Jag har också hört att kvaddlar ska vara värre än förlossningen. Är det därför man ska ha dem, för att den smärtan ska kännas värre och distrahera?

• vera82

Teide:åhh gud,det va det roligaste jag hört pålänge.
    Sitter o skrattar så jag gråter här

• Rosenöga

Men Teide, vad hade narkosläkaren för skäl till att inte vara trevlig? Du hade ju fullgott skäl kan man säga! .-D

• MikaelaOchEricaQudijo

Teide :

ja döööööööör!!!faan va kul alltså!!!!får ja vara me på din nästa förlossning?hashahahahahahahahahahaha!!!!!!!
    å va e kvaddlar för nå?

• Sophie82

Haha kom på nåt kul från förlossningen... kanske inte låter kul, men det var fan kul :) Efter att narkosläkaren hade satt min EDA, som det var problem att lägga, han fick sticka om flera gånger för han kom inte in mellan kotorna. Så hade han antecknat i journalen när han var klar, sen gick han... Så gick Johan fram och läste hans anteckningar, men Johan hade lite svårt att se för läkaren skrev lite slarvigt. Så sa Johan "Han skrev att du är extremt trång..." Sen såg han inte vad det stog efter trång. Haha.. och jag sa till Johan att "Vafan vet han om hur trång jag är eller inte?! Sådär kan han ju inte skriva." Sen satt jag & grubblade på det där...Haha.. Sen såg Johan att det stog att jag var extremt trång, mellan kotorna *s* Tror inte jag hade hela hjärnan med där ;)

Sophie - mamma till Liam, Ebba, Felicia & Nova
  • jingyang

HAHAHAH...guud vilken rolig tråd!!

• ringy

Fick för mig att jag hade mindre ont när jag pratade utan magmusklerna så under ett lustgasrus började tala som en smurf. Sköterskan såg helt förskräckt ut när jag började förklarade varför jag pratade som en smurf och att jag gjorde och att jag inte alls behövde minska på lustgasen. Min man stod bredvid skrattade högt. Jag blev då nästan lite sur på honom då eftersom jag tyckte det hela var mycket seriöst gjort??

Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *