• xxmeyaxx

* Roliga händelser under förlossningen *

Sitter här och tänker på dagen då jag ska få föda fram mitt barn. Nu är jag iofs inte gravid då, men jag hoppas på det inom en snar framtid. Men förlossningen grubblar jag lite för.

Jag är livrädd för blod och tanken på smärtan får mig att rysa!

OM JAG BARA FICK, skulle jag stanna i väntrummet under tiden som jag skulle föda mitt barn. Kommer ju inte undan det. det är ju inte precis som att jag kan knuffa in sambon i förlossningssalen och säga "jag väntar här."

Det finns nog många kvinnor som oroar sig för sin förlossning och jag tänkte att vi kunde släppa lite på den nervösa linan. Det kan hända mycket roligt under en förlossning och DÄRFÖR vill jag att i denna tråd - så ska man skriva ner roliga händelser under eran förlossning! Något som ni skrattar åt idag.

Kom igen nu, tjejer!

• Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *
  • Snakeheart

Ja, tack... skriv mera! Vad härligt!!! Skrattande Solig

Jag har skaffat plus (för första gången, så tacksam för alla tips & hjälp )
  • Fantastic 4

När mina krystvärkar startade m barn nr 4 så tog jag i för kung å fosterland, vilket resulterade i en högljudd prutt som ekade i rummet. Full på lustgas så brister jag ut, slå det om ni kan och skrattar så jag gråter!! Jag skrattar å skrattar å skrattar, alla skrattar hysteriskt, till slut säger bm åt mig att nu kommer det en ny värk krysta, men jag bara garvar!!! Då tog hon lustgasen ifrån mig, jag inser då att så kul kanske det inte va??!! Krystade 2 ggr till å ut kom världens sötaste pojke!!

• Thora
    Fantastic 4 skrev 2011-11-09 18:36:31 följande:
    När mina krystvärkar startade m barn nr 4 så tog jag i för kung å fosterland, vilket resulterade i en högljudd prutt som ekade i rummet. Full på lustgas så brister jag ut, slå det om ni kan och skrattar så jag gråter!! Jag skrattar å skrattar å skrattar, alla skrattar hysteriskt, till slut säger bm åt mig att nu kommer det en ny värk krysta, men jag bara garvar!!! Då tog hon lustgasen ifrån mig, jag inser då att så kul kanske det inte va??!! Krystade 2 ggr till å ut kom världens sötaste pojke!!
    HAHA jag tyckte att detta var jätteroligt!
  • PNC

Underbart roligt! Tack alla ni som delar med er!!!

• Johannanl

Känns bra nu när man går här gravid. Allt det kanske kan vara lite "kul" mitt upp i allt det andra :)

Svar på tråden * Roliga händelser under förlossningen *