Anonym (rökare) skrev 2006-04-23 19:10:07 följande:
Måste bara få lätta mitt hjärta och säga det att jag e rökare o gravid och har läst många trådar här inne ang graviditet och rökning...Måste bara få säga det att jag e så trött på denna eviga diskussion som finns om hur farligt det är och om hur illa det är att se en gravid kvinna röka på stan bla bla..Vi rökare vet att det ser illa ut mm vi vet att det inte direkt e såå hälsosamt mmm..men det e vårt val... ni som tycker det e så illa mm trampar verkligen på oss gravida rö
kare.Vi har gjort detta val att röka så låt oss göra det , ni gör inte saken bättre genom att bara klaga...uch blir såå trött på dessa inlägg...Vile bara skriva detta .....Hoppas min åsikt inte trampas ner nu för vi alla har en åsikt...
Undrar hur det hade varit om det istället stod:Måste bara få lätta mitt hjärta och säga det att jag e alkoholist o gravid och har läst många trådar här inne ang graviditet och drickande...
Måste bara få säga det att jag e så trött på denna eviga diskussion som finns om hur farligt det är och om hur illa det är att se en gravid kvinna supa på stan bla bla..
Vi som dricker alkohol vet att det ser illa ut mm vi vet att det inte direkt e såå hälsosamt mmm..
men det e vårt val... ni som tycker det e så illa mm trampar verkligen på oss gravida alkoholister.
Vi har gjort detta val att supa så låt oss göra det , ni gör inte saken bättre genom att bara klaga...
uch blir såå trött på dessa inlägg...
Vile bara skriva detta .....
Hoppas min åsikt inte trampas ner nu för vi alla har en åsikt...
Eller kanske om det istället stod:
Måste bara få lätta mitt hjärta och säga det att jag e knarkare o gravid och har läst många trådar här inne ang graviditet och drogberoende...
Måste bara få säga det att jag e så trött på denna eviga diskussion som finns om hur farligt det är och om hur illa det är att se en gravid kvinna hög på stan bla bla..
Vi som knarkar vet att det ser illa ut mm vi vet att det inte direkt e såå hälsosamt mmm..
men det e vårt val... ni som tycker det e så illa mm trampar verkligen på oss gravida knarkare.
Vi har gjort detta val att knarka så låt oss göra det , ni gör inte saken bättre genom att bara klaga...
uch blir såå trött på dessa inlägg...
Vile bara skriva detta .....
Hoppas min åsikt inte trampas ner nu för vi alla har en åsikt...
Bara en tanke...inte för att trampa någon på tårna...speciellt inte någon anonym som inte vågar stå för vad den tycker. jag menar...alla gör ju som de vill med sina barn. Precis hur de vill...