• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Mamma Fia

Jag kanske kan hänga med på onsdag Johan ska jobba så jag tror jag kan =). Här händer det massor. Johan har starta eget företag och Emilia ska bli stora syster. Jag är gravid och bf är 070227 enligt sm. Vi hade en jätte mysig midsommar och mycket god mat dock inte sill och ingen alkhol för min del =). Hoppas att alla andra hade en mysig midsommar!!

• 1malle

Mamma Fia

GRATTIS
    Tänk va, lilla Emilia ska bli stora syster ...
    hoppas du mår bra o får fortsätta göra det...

Ps jag röstade på din bild i omröstningen baby på mage...

• concordia

1malle!! Det är inte Mamma Fias bild utan MammaFia *hihi*Glad

• Tindrande

Mamma Fia

Grattis!!! Vad härligt!!!!

Kanske kan på onsdag, beror på om Fredrik kan ta Gabriel, orkar inte ta med honom känner jag. Vill kunna sitta och prata i lugn och ro, vilket är nästintill omöjligt med en 3 åring med spring i benen

• Minimalla

Vi fikar gärna på onsdag, 13 passar fint!

Stort grattis Mamma Fia, vad roligt! Det tog sig på en gång då... förklarar väl varför du mått illa på sistone.

• Matilda86

GRATTIS mammafia, o jag som frågade dej usch va elak jag är. men du kankse inte visste då??

• Kenzie

Grattis Mamma Fia!!! Inte konstigt att du mått illa då

Stolt hönsmamma till Theodor född 29/3-06
  • Mamma Fia

Tack för alla grattis. Jag har väl haft mina aningar men vill ju inte ta ut nått i förskott. Men dagen innan bim så testade vi så vi skulle veta och det blev + direkt. Johan är helt överlycklig. Han gick och pussa på mig opch log hela dagen =). Det känns jätte bra och jag mår bra än så länge inget mera illa mående och det hoppas jag att jag slipper . Med Emilia spydde jag varje dag i 3-4månader och det var ingen hitt direkt så det hoppas jag att jag slipper =).

• 1malle

comcordia..
    Oooops!

Men söt var ju bilden i alla fall....

• 1malle

Hörrni glada mammor ( o pappor)

Jag funderar på att ha ett Dunnis party i höst.
    Ni är alla hjärtligt välkomna då, om ni vill o kan.
    De har mega fina o tuffa kläder, med skapliga rabatter vid homepartyn...
    Vet inte datum o tid än men skulle på detta vis ändå vilja spåna om intresse finnes...

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7