• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • IsakochMolly

Jag är fikasugen! Har ju bara varit på en fika tidigare men ska väl hinna me en till innan den lill* tittar ut. Måndag och tisdag passar mej bäst.

• Matilda86

Imorron blir lite körigt för mej..Ester ska få sin första spruta vid ett. Men onsdag???

• 1malle

Jag e fikasugen men mina ögon svider o jag e fortfarande väldigt ljuskänslig så vi hoppar nog över tillsvidare...

Hur var er midsommar då?

Min kan summeras...*MORR*...
    lite för mycket alkohol för att jag ska tycka det är trevligt.
    För min del funkar inte kombinationen alkohol-barn... inte de mängderna som det brukar bli.
    Supa till kan man göra en vanlig jä**la lördag...inte midsommar med barn...
    Packade in Ola i bilen o åkte hem strax före kl 24... sur som en citron o bitchig till tusen, enl min käre man då...
    Tur att man får distans till eländet o kan prata igenom det...
    Inte en till midsommar ute hos min far...HELL NO!!!

• concordia

Vår midsommar var bra solen sken fast det kunde vart lite varmare Glad Åt sill och potatis och på kvällen grilla vi tog en sväng om runt midsommar stången oxå! Ja fick i mig lite för mycket vin så ja fick åka Gustavsbergslinjen ett varv! men ja mådde inte ett dugg dåligt på midsommardagen som tur va..   Jaja hur ska man sumera detta kort och gott en vanlig midsommar med liiite för mycket vin Flört

• Älskade ängeln

Jag kan fika på Onsdag.

Midsommar vart lungt för min del ett par glas vin under kvällen, men det var ju könt att må bra dagen efter när dom andra mådde dåligt*ler* Sedan har ju lille gumman fått upp en liten tandsing så nu är det slut med lugnet för våran del.

• Minimalla

Hej! Vi är fikasugna .
    Midsommar var mer än lugnt. Vi firade inte ens en gång, åt lasagne och festade loss på en alkoholfri öl... tjohoo! Midsommar i stan är ganska så meningslöst tycker jag och vädret var ju inte mycket att hurra för så det blev midsommar framför tv:n.

• Matilda86

Vi hade en mysig midsommar ute på Mackes kompis landställe, lite kallt men funkade Ester har aldrig varit så snäll så vi hade tur=)

Onsdag klockan 13??

• Nanny Ogg

Fikar också gärna denna vecka - har äntligen semester och har förmodligen lite tid på mig innan liten tittar ut! Onsdag kl 13 är ok för mig

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7