• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Matilda86

1malle: Jag kommer gärna

Ooo jag e så knäpp trodde lill skruttan skulle få sin spruta ideg o så när jag var på väg ser jag att det är den 28:e..imororn alltså klockan 13.00 o jag som ville fika. Kankse kommer ändå det beror på hur Ester mår hon kanske inte blir så gnällig alls.
    Nu har jag beställt ett andingslarm till ester äntligen ska man kunna få spva lite bättre kanske...har verkligen försökt att få henne att sova på sidan och rygg men nej nej det går inte alls så dte ska blir spännande o se om hno sover bättre nu=)

Mammafia: Kanske blir på min födelsdag då, jag fyller 28:e februari=)

• M G

Mamma Fia: Grattis till + !!!!!

Ang fika, vi ska till bvc för Sebbe ska få spruta (ujuj, säger jag ängsligt), men jag tror det var 11.30. Men det kan hända att vi måste till gamla lägenheten o tömma den för har vi en jäkla tur så kanske en tjej ville ta den redan från 1:a juli. Men blir det bara bvc o inget mer så kommer vi.
    Blir det Färgaregården vid sol o Peters vid icke sol??

• M G

Förresten, usch, om ca45 min ska jag vara hos tandläkaren... Har fått nån inflammation där min visdomstand är så jag har inte kunnat ätit o knappt kunnat prata. Gör så förbenat ont... Är lite nojig då jag är rädd för sprutor o tycker tandläkare rent genrellt är lite obehagliga

• 1malle

MG.. det fixar väl du...
    Har man fött barn klarar man vad som helst!

• 1malle

Jag har anmält intresse o kommer bli kontaktad av en återförsäljare... när vet jag inte... återkommer med datum så fort jag blivit kontaktad...
    Kul att så många är intreserade

Idag har Ola inte gjort annat än sovit..
    Åt kl 06.30 somnade om
    Åt kl 11 vaken i 1,5 timme o sov sen till kl 15
    Åt kl 15, vaken i max 40 min o sover fortfarande.....
    Tror ni det kan bero på det gråa vädret????
    Visserligen så äter han ju som en fullvuxen karl ( ) så han blir ju mätt o trött... men inte likt honom...
    Hoppas bara han inte håller på o bli sjuker....

• 1malle

OBS OBS OBS OBS OBS OBS OBS

Ola är med i en till omröstning...

"Heja Sverige" o den ska visst starta nu i kväll....
    Ola hälsar "VOTE OLA FOR PRESIDENT..."

• Älskade ängeln

1malle
    Jag kommer gärna på Dunnis partyt.

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7