• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • M G

Jag glömde totalt bort det hela. Hade iof inte varit så mkt till sällskap precis då tanden fortfarande värker. Kan ju knappt äta o än mindre prata. Sitter nästan o dregglar lika mkt som Sebbe, haha

Var på bvc idag o Sebbe fick sin 3-mån spruta. Gick kanonbra! Han sa inte ett pip o en halv sekund senare satt han o log. Knasiga unge! Jag som var så nojig innan, skönt att det är över nu o att det gick så bra.

1malle: Tack, det blev inte alls farligt. Hon kikade snabbt i munnen, konstaterade att det var inflammerat o skrev ut pencillin. På tors däremot ska de göra ett ingrepp o skära bort en del av tandköttet *huga*

Hoppas din sambo hittar ett nytt o bättre jobb snart.

• IsakochMolly

Tack för trevligt sällskap på fikat idag!

• 1malle

Hej alla!
    8 timmar i bil o en kanon glad Ola... helt otroligt
    Han sov i ungefär 6 av de 8 timmarna...
    Stannade o rastade för mat 2 gånger...

Visst e han duktig min lill-skit... *älskar*

Och i bilen hem ringde de från 2 jobb o vill att min käre make ska komma på intervju om nytt jobb... hoppas det kan ge nått.

MG...
    Du ser, man ska inte ta ut nått i förväg...

• Mamma Fia

1 malle: Har röstat på ola nu =)

• 1malle

Åhhh tack...
    Ola bockar o bugar likt en fällkniv.
    och jollrar fram ett TACK!

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7