• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Smultron är gott

hmm.. skulle väl bli varm imorgon me så kjol/shorts skulle ja tatt =)

• concordia
    Minimalla Ingen frukost på sängen men tårta, blommor och en vas. Så fick ja Orrefors glas, snobben sovplagg och lite spa produkter.. Skrattande 
  • Kenzie

Tingan: Vilket fint namn ni valt till lillkillen

Grattis i efterskott Concordia!

Jag fikar jättegärna på måndag. Har varit i Trosa i drygt en vecka och känner fikabstinensen komma krypande. Jag har dock inget internet hemma för tillfället så det vore kalsabra om nån kunde messa min mobil och säga ifall det blir av och vilken tid. Concordia eller 1malle kanske?
    Men jag räknar med att det blir imorgon kl 1 på färjagården.
    Ha det fint så länge!

Stolt hönsmamma till Theodor född 29/3-06
  • 1malle

Kenzie...
    Det e lignt, kommer kanske inte själv på fikat men kan messa dig...

Har lite o ta i tu med just nu o känner mig inte så social..
    Tankarn på annat..
    Återkommer efter Olas läkarbesök...

• M G

Nu har jag också (äntligen) röstat på Ola!

Minimalla: vilken söt bild på Stella!

GRATTIS TINGAN till pojken!! Ska in o läsa din berättelse o kika på bilderna

Concordia: Grattis på födelsedagen!... lite sent, men har inte varit här o läst på några dagar...

Fika på mån... jag som så gärna vill, men vi ska till Nykvarn då o ÄNTLIGEN hämta hem datorn! Vad synd, men jag får hoppas på att nån vill fika senare i veckan el nästa vecka istället

luull: Låt det ta sin tid. Vi flyttade för ca 1 mån sen o är långt ifrån klara med nåt här hemma. Jag skulle aldrig i livet släppa in nån på besök så som det ser ut här just nu... Haha. Men jag orkar inte med mer än vad jag orkar med o jag tänker absolut inte pressa mig. Visst är det skönt att få allt klart, men det finns så mkt annat jag prioriterar just nu... som en liten gosse tex

• Matilda86

Vi kommer imorron=) 13, om vi inte svettar bort innan=)

• concordia

13.00 på Färgargården blir kanoners!   Tack så mycket för gratulationerna.Skrattande

Idag har vi vart ute vid klarsjön hela dagen, riktigt skönt i vattnet var det...

• Mamma Fia

Jag kan inte heller i morgon. Ska bada med Lollo och Familjen. Johan åker och jobbar sen i morgon kväll och kommer hem på fredag sen åker vi till Varberg på söndag och är det till fredag nästa vecka. Så en fika senare i veckan skulle passa mig oxå om fler vill det så klart =)

Kanske nån som har lust att fika två gånger eller så.

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7