• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Matilda86

är kanke helt efter men vad är scrapping??

• 1malle

Matilda..
    Var nog bara nån månad sen jag fattade vad det var, så inte e du helt efter inte...
    Men förklarandet överlåter jag till andra som pular med detta skapande...

• M G

Hej alla!
    Här är vi dundersjuka hela bunten! Vi har varit det i flera dagar nu o jag får panik o klättrar på väggarna!

Stackars Sebbe hostar o har snuva, men febern har gått ner iaf, som tur är.

1malle & Kenzie: Jag hade jätte gärna fikat med er om de varit ok, men jag vågar inte för ifall vi dels fortfarand eär sjuka el om vi fortfarande smittar. Vill inte att ni ska behöva få det vi har.

Nanny Ogg: Vad spännande! Hoppas det händer nåt snart!

• 1malle

MG...
    Blir det nån förändring tills i helgen så hör bara av dig...
    Om inte så krya på er så gott ni kan, trist o va sjuk i sommarvärmen. Kan tänka mig att man klättrar på väggarna o har allt annat än skoj

Nanny Ogg...

Väntar o väntar... spännande...
    Hoppas ni har det bra o hinner få er guldklimp lagom innan bröllopet. LYCKA TILL!!!!

• Kaya

Hej! Fick tips om denna tråd av Greta 67 - ska flytta till Norrköping i höst och söker nya vänner där... Har en pojke på 5.5 år och en flicka på 9 månader. Vi ska bo i Ektorp, till att börja med i alla fall. Kul att det finns en norrköpingstråd! Har letat och letat.

K

• Tindrande

Hej Kaya och Välkommen!

Matilda

Scrapping är när man gör fotoalbum
    www.scrappiz.se/index.php&func=viewpub&tid=13&pid=23

Finns 2 bilder i mitt galleri....jag har nyss börjat.

Kenzie sa att hon ville börja, tänkte om det kanske fanns fler här inne som håller på.....

• Matilda86

1malle: Skönt så är man inte ensam med att vara lite efter då haha.

Tindrarande: OKi, tackar för svaret de verkar lite roligt=)

• 1malle

Kaya
    Välkommen hit till oss på tråden o välkommen till vår stad Norrköping...
    Vart har du hittills bott?
    Ektorp är ett bra område, bor själv i klockaretorpet som inte ligger allt för långt därifrån...
    Då räknar vi med att även du o dina barn gör os sällskap på fika träffarna vart efter då...
    Må väl!!!

• 1malle

Matilda....
    Eller hur.. ... eller typ... tack för den...

• Kaya

Hej igen!

Vi flyttar ner till Norrköping från Umeå i slutet av september. Har haft fantastiska kompisar i Umeå genom en tråd här på FL och ser fram emot att lära känna er framöver!

Vi har inte skrivit kontrakt på nån lägenhet än, även om det lutar åt Ektorp, så nu kan jag ju passa på att fråga er i en liten informell enkät

Ektorp eller Klockartorpet?

(har tittat på bostäder på båda ställena, min man ska jobba på SMHI)

Det finns en hel del ledigt på båda ställena verkar det som.

Kram
    K

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7