• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • Kenzie

Jaha, okej. tack för att du skrev det badprinsessan.

Men eftersom det bara verkar bli vi tre så kan vi väl säga Peter i vilket fall, vi får ju plats under tak om det regnar

• 1malle

Kenzie...

Har du lust med en fika på hemma fronten nån gång under helgen...
    Anders ska mecka bil o jag blir så uttråkad på att inget göra..
    Så kan ju små killarna busa lite...

• 1malle

Kanon...

Du kan väl slå en pling innan...
    Jag kan ju titta förbi hos dig denna gång om det passar, ananrs så vet du ju vart vi bor....

Kram så länge o pussa Theo!!

• Tindrande

Jag kommer också idag Men denna gång får Fredrik ta vildfisen.
    Som det ser ut nu så är det ju fint ute.....får se om jag har tålamod att stå i kö denna gång då.....

• Nanny Ogg

Har BF i dag! Gud så overkligt, allt känns precis som vanligt! Varit hos BM i dag, kan konstatera att om liten inte behagar titta ut av sig själv så kommer igångsättning att ske samma dag som min bror gifter sig...skulle det inte vara typiskt?!! Men vi är ju inte där än förstås...

• Kenzie

Nanny Ogg: Oh så spännande, nu kommer jag gå in på din sida varje dag och se om nått händer. Du får skriva här på tråden när det är på G, om du hinner förstås
    Snart har du liten i famnen!

Tack för fikat idag tjejor. Vi blev inte så många men trevligt var det ändå Jag fikar gärna snart igen, har tråååkigt just nu.

• Minimalla

Ja, det var jättetrevligt fika idag, förutom terroristfåglarna förstårs .

Nanny Ogg, oj vad spännande. Din lilla bebis lär ju vara yngsta gästen på bröllopet, för självklart kommer liten innan det blir dags för någon ingångsättning . Lycka till!

• Tindrande

Ja, tack tjejer!
    Jag fikar också gärna igen.
    Vi gick och tog en stoooor glass på halvars efter fikan, Gabriels vagn var FULL av glass.....så nu ligger tyget i tvättmaskinen.

Jag tänkte på det där med scrapping....om nån är intresserad så kanske vi kan dra ihop nåt, och träffas nån kväll då och då hemma hos nån och scrappa

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7