• Minimalla

Norrköpingstråden del 7

Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!

Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • IsakochMolly

Kenzie: Har varit inne på din sida nu och hoppas jag inte var för sent ute att "knipa" 4000-platsen!!

Tack för trevligt sällskap idag!

• Matilda86

Oooo jag skulle kommit på fikat men hade så ont i magen men det får bli nästa vecka. hoppas ni hade det bra i värmen *pustar*

• Älskade ängeln

Tack för en jätte trevlig fika igår.

Ha det så bra alla i helgen.
    Cornelia och jag säger skepp o hoj..

• concordia

Älskade ängeln...   Ja skepp och hoj säger vi med nästa helg! Glad Ni får ha det så trevligt på båten.

Och tack så mycket för en trevlig fika igår klockan blev mycket innan vi kom hem snacka om att tiden bara sprang iväg men så är det när man har trevligt Skrattande 

Trevlig helg!!

• 1malle

Ola ätit 3 gånger i natt...
    3 gånger, så ofta har han inte ätit nångång alls...
    Beror väl på att han blev övervarm igår, trots att vi inget gjorde...
    Idag håller vi oss innomhus o svalkar oss...
    Stackarn!!
    Ha det gott nu alla, lär nog dröja innan vi fikar eftersom alla barnen kommer hem nu....får fullt upp...*svettas*

Visst ja!!!
    Vi köpte bil i går... så nu kan vi åka fler än 2...
    En saab 9000I, kostade NADA, pga att det e lite jobb med den, som tur e så är ju min man väldigt hajj på bilar...
    Igår kom han in efter 4 timmar i garaget, såg ut som sotarmurre själv...
    Hade då bytt avgasrör, nya bultar till däcken o fixat iordning bromsklossarna..
    Nu återstår bara att byta handbromsvajer o sätta dit nya lister...

• Matilda86

1malle: Oj 3ggr vilken mardröm, ester äter mindre, men tillräckligt för hon kissar o kissar. Här får vi sova 10 timmar nu *pepper pepper tar i trä*.

• Tindrande

Nu är vi hemma från slussande och segling, och oj så härligt vi har haft det!!!
    VARMT, men kvällarna har varit gudomliga, och dopp från båten hjälper gott!

Nån som vill fika nästa vecka??

• Mamma Fia

Tindrande: Vad härligt. Jag är inte hemma nästa vecka. Åker till Varberg i morgon och kommer hem igen på fredag. Annars hade jag gärna fikat. Få bli veckan efter då är jag gräsänka en vecka igen. Hoppas att ni får det trevligt på fikat och en härlig vecka här hemma. Jag ska njuta vid kusten och hoppas att det blir bra väder =)

• Matilda86

Tindrande: Mysit det lät med segling=) jag fikar gärna nästa vecka.

Måste bara informera om att det finns en köpochsälj "länk" på polarnopyrets hemsida om nån är intresserad.

• Kenzie

Vi vill fika nästa vecka. Onsdag kanske? Eller det spelar ingen roll för mig, bestäm ni som har liv

Stolt hönsmamma till Theodor född 29/3-06
Svar på tråden Norrköpingstråden del 7