• Emillia

Raka könshår

Läste i söndagens Aftonbladet att deras trendexpert "vad hon nu heter" skrev att könshåret skulle rakas av inför sommaren? Har ju förstått att det är ganska vanligt med rakning osv men är det lika vanligt med helrakat? Dessutom undrar jag, om någon vill svara, är det inte lite "pinigt" i tex offentliga duschar eller så att vara helrakad?

Har själv funderat på det här med rakning och försökte för ett tag sedan men "vågade" inte gå hela vägen även om det lockar lite :)

• Svar på tråden Raka könshår
  • Ariane

Pellinell, vissa tycker helt enkelt att naturliga underliv är ofräscha, äckliga etc etc.

• Maggan86

jag rakar bort allt!!!
    och det har jag gjort sen jag fick hår på muttan hehe..
    jag känner mej frächare och renare =)
    plus att jag känner mej mkt sexigare i sängen än om jag skulle låta det växa ut!!

• Aaliyah

Hörru Maggan, tror du inte man kan känna sig sexig ändå? Om man riktigt anstränger sig?

• Ariane

Maggan, jag är ledsen att säga det men jag tror inte att du är renare med ett rakat underliv.

• Maggan86

Aaliyah

jovisst.. kan kvinnor göra det.. =) det är ju individuellt...

Jag personligen tycker att det blir hetare i sängen helst om min partner är helrakad.. oj oj!! ;)

• Pellinell

Oj, *chockad*
    Min man ber mig enträget att låta mitt hår vara, han "vill ju inte ha en barnrumpa i munnen" säger han, och det kan man ju förstå

• Maggan86

Ariane...

jag tror inte heller att jag är renare med rakat underliv.. Men jag känner mej renare om jag rakar allt!!

• Aaliyah

Maggan; du verkar ju riktigt vettig. Vi ska nog vinna över dig på vår sida!

Svar på tråden Raka könshår