• Emillia

Raka könshår

Läste i söndagens Aftonbladet att deras trendexpert "vad hon nu heter" skrev att könshåret skulle rakas av inför sommaren? Har ju förstått att det är ganska vanligt med rakning osv men är det lika vanligt med helrakat? Dessutom undrar jag, om någon vill svara, är det inte lite "pinigt" i tex offentliga duschar eller så att vara helrakad?

Har själv funderat på det här med rakning och försökte för ett tag sedan men "vågade" inte gå hela vägen även om det lockar lite :)

• Svar på tråden Raka könshår
  • Lillan7704

Alla är olika, alla gillar olika saker.. Varför inte låta det stanna vid det?
    Det var nog inte en sån här diskusion TS ville ha när hon startade tråden....

• Anonym

Finns viktigare saker än rakat eller orakat,jag orkar inte bry mig om vad som är trendigt eller inte trendigt,bara jobbigt att hålla på att raka här och där...
    Slutade med det för många år sedan...
    Hår är väl naturligt eller???

• MammaCaa

Ja, vi avslutar väl här...

En del vill se ut som tyskarna på stranden med buskar både här och där..

och en del vill se lena och läckra ut *s*..

Var och en gör som dom själva vill...

jag kommer då aldrig att sluta raka mej

• MammaCaa

*s*..

Ja, eller len och mjuk...utan plitor

• Anonym (Kal)

Jag rakar allt har gjort det ca.13-14års tid, så inte rakar jag mig för att det skulle vara nån trend nu. Jag tycker att det gör ont att ha hår, känner mig mycket bekvämare och fräshare utan, och sexet känns så mycket trevligare utan hår.

• jennypennypannkaka

Vad är naturligt egentligen? Vi klipper naglar, är det onaturligt?

• Plittblipp

Autobaaaan eller skogsväg säger jag- frifart eller snårigt och rivigt.

• Kimmis

Åh, herregud.. jag skiter i det här nu.
    Orka med en sån här tråd till..
    Man gör väl som man vill, vafan?
    Finns tydligen alltid en moraltant i varje tråd..

Svar på tråden Raka könshår