• Emillia

Raka könshår

Läste i söndagens Aftonbladet att deras trendexpert "vad hon nu heter" skrev att könshåret skulle rakas av inför sommaren? Har ju förstått att det är ganska vanligt med rakning osv men är det lika vanligt med helrakat? Dessutom undrar jag, om någon vill svara, är det inte lite "pinigt" i tex offentliga duschar eller så att vara helrakad?

Har själv funderat på det här med rakning och försökte för ett tag sedan men "vågade" inte gå hela vägen även om det lockar lite :)

• Svar på tråden Raka könshår
  • jennypennypannkaka

Själv tycker jag att det känns fräschare när det inte fastnar en massa gegg i håret..

Dessutom är det inte så kul för karln att plocka hår mellan tänderna när man haft oralsex.

• Aaliyah

Om man tvättar underlivet då och då brukar det inte bli problem med gegg. Och när det gäller oralsex brukar man ju suga eller slicka och inte inhalera.

• Plittblipp

Inhalera
    Vad har det att göra med att få hår i munnen??
    Man kan väl få in hår när man slickar eller suger om det är toklångt....

• jennypennypannkaka

Jag tycker att det är lättare att hålla rent utan en massa hår.

Är samma med huvudhår, ju kortare hår, desto lättare att hålla fräscht!

• ACKAN

Så då var det igång igen

Ja jag är rakad ( om någon nu hade missat det )

Jag trivs bättre med det så helt enkelt

Tar dagen som den kommer...
  • Kimmis

Aaliyah: Jag tycker det känns fräschare för att jag slipper gegg i håret, det är lent o mjukt och jag tycker bara att det är skönare helt enkelt.
    Dessutom tycker jag att det är äckligt med hår och skulle aldrig låta håret växa ut nånstans, vaxar till o med dom små fjunen jag har på magen.

Vill du vara hårig så var så god.
    Herregud..
    Du kanske inte ska vara med i en sån här tråd om du ska hetsa upp dig så?

• MammaCaa

Varför det känns fräschare... det gör ju bara det helt enkelt..

prova själ Aaliyah

Svar på tråden Raka könshår