• Emillia

Raka könshår

Läste i söndagens Aftonbladet att deras trendexpert "vad hon nu heter" skrev att könshåret skulle rakas av inför sommaren? Har ju förstått att det är ganska vanligt med rakning osv men är det lika vanligt med helrakat? Dessutom undrar jag, om någon vill svara, är det inte lite "pinigt" i tex offentliga duschar eller så att vara helrakad?

Har själv funderat på det här med rakning och försökte för ett tag sedan men "vågade" inte gå hela vägen även om det lockar lite :)

• Svar på tråden Raka könshår
  • Häxan Jia

Aaliyah... hmm jag tror det, kanske kanske

• liten ida

Häxan och Aaliya

Tror att detta är ett av "toppämnena". Hihi1

• Häxan Jia

Jag får väl upprepa mig och förklara än en gång varför just jag föredrar att raka mig...

• Häxan Jia

Det hela började med att Jia 10 år gammal fick mens... hon tyckte det var vidrigt med blodklumpar som satt fast i könshåren och började klippa ner det... (tycker fortfarande det är äckligt)

Sedan insåg hon att det fanns rakhyvlar i världen oxå, jippie man kan ta bort allt hår och så blir det ännu lättare att tvätta bort äcklet... på den vägen är det....

Fast vem vet jag kanske kollade porrfilm som 11 åring och lärde mig det där.. Vad tror ni?

• Häxan Jia

Clavi.. tro inte att du har ensam rätt på att vara tant.. för jag är minsann tant Jia .... Iaf enligt kompisens barn

• liten ida

Häxan Jia;
    Nu är det bevisat att även vi tanter är rakade Hi Hi!!/Ida

• Häxan Jia

liten ida... *skrattar* ja minsann det är det....

• Anonym

Klippt ur en annan tråd här på FL...

Två små knattar, Emil och Lisa, sitter och diskuterar livets väsentligheter.
    Lisa säger: Du är allt bra konstig, du kissar genom ett litet rör!
    Emil svarar: Det är väl inget, min mamma kissar genom en gammal pälsmössa!

• Lillan7704
    Anonym skrev 2006-05-24 16:11:14 följande:
    Klippt ur en annan tråd här på FL...Två små knattar, Emil och Lisa, sitter och diskuterar livets väsentligheter.Lisa säger: Du är allt bra konstig, du kissar genom ett litet rör!Emil svarar: Det är väl inget, min mamma kissar genom en gammal pälsmössa!
    *asgarv*

Svar på tråden Raka könshår