• Emillia

Raka könshår

Läste i söndagens Aftonbladet att deras trendexpert "vad hon nu heter" skrev att könshåret skulle rakas av inför sommaren? Har ju förstått att det är ganska vanligt med rakning osv men är det lika vanligt med helrakat? Dessutom undrar jag, om någon vill svara, är det inte lite "pinigt" i tex offentliga duschar eller så att vara helrakad?

Har själv funderat på det här med rakning och försökte för ett tag sedan men "vågade" inte gå hela vägen även om det lockar lite :)

• Svar på tråden Raka könshår
  • Anonym

Är helrakad själv. Tycker inte det är pinsamt i offentliga duschar, då är det ju mer pinsamt för de som glor på skönheten.

• Anonym

...vill jag se på Chewbacca så kollar jag på en StarWarsfilm...

• Pellinell

Skipper hon har den läckraste lilla tonårssnippa man kan tänka sig

• jennypennypannkaka

Verkar som att vissa här inne är ute efter att bli avstängda från Familjeliv.

• vicks76

har inte läst vad dom andra svarat i tråden,men det är vell upp till var och en om man vill vara renrakad,ha toffsar,färgat eller kallufs själv är jag utan,och nej,det är inte det minsta pinsamt i duschen på allmän plats..Tror inte nån är så intresserad av att se hur jag ser ut där nere..

• Pellinell

Jennypennypannkaka: Antar att du tycker att jag agerar som om jag ville bli avstängd? Det gör jag inte, däremot tycker jag annorlunda än du kring rakning. Det får man göra. Du får också mycket gärna anmäla mig om du tycker att jag har sagt något olämpligt!

• Anonym

om killar vill att tjejer ska raka sig får de också vara beredda att göra det :) är precis lika obehagligt för oss tjejer att (till exempel) utföra oralsex (ursäkta om någon tycker detta är stötande) om killen har en massa hår, som det är för killen att göra det när tjejen har en massa hår. Så det så.

• Anonym

dessutom kliar det som fan när håret växer ut. finns egentligen ingen anledning att raka sig, förutom för att vara porr-idealet till lags. och visst, vissa vill ju det :)

Svar på tråden Raka könshår