• Emillia

Raka könshår

Läste i söndagens Aftonbladet att deras trendexpert "vad hon nu heter" skrev att könshåret skulle rakas av inför sommaren? Har ju förstått att det är ganska vanligt med rakning osv men är det lika vanligt med helrakat? Dessutom undrar jag, om någon vill svara, är det inte lite "pinigt" i tex offentliga duschar eller så att vara helrakad?

Har själv funderat på det här med rakning och försökte för ett tag sedan men "vågade" inte gå hela vägen även om det lockar lite :)

• Svar på tråden Raka könshår
  • Lizzy 71

I alla fall allt hår som inte växer på huvudet badar gämt med rakhyvelen

• Aaliyah

Bellan; var inte det huvudpersonen i Helen Zahavis Dirty Weekend?
    Vilket sammanträffande.

• Häxan Jia

Va! Skulle människor få göra som dom vill?? De var de dummaste jag hört?? Jag har många gånger velat begå mord, men de finns lagar som säger att de är fel.. Fast de är de kanske inte då? Jag kanske bara missuppfittat något?

• Anonym (rakad)

Aaliyah: Du är full av sarkasm va? Och har mycket att säga! Det är ju inte så att du har rätt och alla andra kommer ge efter och erkänna att du har det, du vet det va?

Jag rakar, oftast iallafall - för min egen skull, för jag tycker det är sexigt och min pojkvän rakar oftast också - gillar hårlösa killar (inte benen då). Bara för jag tycker det är sexigt att raka, så betyder det inte att andra inte får tycka att det är sexigt att INTE raka, eller? Och sen så gör jag det inte för att jag är påverkad av medierna, utan för att jag gillar att göra det, och du kan ju vänta hela ditt liv på att nån ska 'erkänna' att de gör det bara för de är påverkade av porrindustrin.

Tycker du man är påverkad av porrindustrin om man rakar benen också? Och under armarna?

• coccojohanna

Mer pinsamt att INTE raka muffen.....tycker jag.

• Anonym (Bellan)

Pellinell: Menar du att jag inte får raka mig om jag vill? Förstår inte vad du menar.

• Häxan Jia

Heja heja alla som inte e anonyma... Vilket jag tycker är att verkligen stå för sina åsikter... mer mod till folket...det är ju trots allt valår....

• Anonym (Bellan)

Coccojohanna: Håller med dig!

Svar på tråden Raka könshår