• Emillia

Raka könshår

Läste i söndagens Aftonbladet att deras trendexpert "vad hon nu heter" skrev att könshåret skulle rakas av inför sommaren? Har ju förstått att det är ganska vanligt med rakning osv men är det lika vanligt med helrakat? Dessutom undrar jag, om någon vill svara, är det inte lite "pinigt" i tex offentliga duschar eller så att vara helrakad?

Har själv funderat på det här med rakning och försökte för ett tag sedan men "vågade" inte gå hela vägen även om det lockar lite :)

• Svar på tråden Raka könshår
  • Häxan Jia

Lillan... Okej, gör du det själv eller går du till salong.. Ja tänkte på att de kanske inte är så lätt att tillfoga sig sådan smärta själv..

Jag har ganska hög smärtgräns och tycker ju inte de göt ont att epilera benen, men könshåren har jag inte vågat mig på än...

• Lillan7704

Häxan:

Det är lite olika. Ibland gör jag det själv och ibland på salong. Har en väldigt snäll sambo med som hjälper mig om jag ber snällt..

• Häxan Jia

Okej... jag tillhör ju den där skalan av människor som aldrig skulle gå till en salong och definitivt inte be min sambo och hjälp... Kanske fjantigt, men då får jag vara en fjant då. Gillar inte alls att visa mig naken för främlingar... Och där gick min kroki modells karriär åt fanders

Nä nu önskar jag god natt till alla i tråden och ger upp.... sängen vrålar av förtvivlan efter mig

• Häxan Jia

tack och jag önskar dig desamma...

• pebe

Vilka produkter rekommenderas till vaxning hemma. Någon som provat?

• Aaliyah

Jag har ett tips på en bra produkt som heter intensive care våga-vägra-porrmutta. Den är billig också!

• Lillan7704

pebe:

Brasilianwax! Finns på Åhlens!

• Maggan86

åh läste att ni snacka om vaxning, vad kostar det att vaxa musen på salong??

Svar på tråden Raka könshår