• Emillia

Raka könshår

Läste i söndagens Aftonbladet att deras trendexpert "vad hon nu heter" skrev att könshåret skulle rakas av inför sommaren? Har ju förstått att det är ganska vanligt med rakning osv men är det lika vanligt med helrakat? Dessutom undrar jag, om någon vill svara, är det inte lite "pinigt" i tex offentliga duschar eller så att vara helrakad?

Har själv funderat på det här med rakning och försökte för ett tag sedan men "vågade" inte gå hela vägen även om det lockar lite :)

• Svar på tråden Raka könshår
  • ACKAN
    Maggan86 skrev 2006-05-18 18:40:08 följande:
    åh läste att ni snacka om vaxning, vad kostar det att vaxa musen på salong??
    Jag vill också veta..
    Har velat göra det länge, men det gör nog ont som f-n..
    Tar dagen som den kommer...
  • Miramis 1980

Är ofta friserad, mer eller mindre. Maken hjälper mig o de gör han gärna *s*

• Jan 39

Jag tror inte att arealen harse någon betydelse.
    Har man väl börjat ansa får man hålla på varenda dag i princip och roligare kan man väl ha där nere ?
    Tycker att aaliyahs recep lät 100 !

• ACKAN
    Jan 39 skrev 2006-05-18 18:59:51 följande:
    Jag tror inte att arealen harse någon betydelse.Har man väl börjat ansa får man hålla på varenda dag i princip och roligare kan man väl ha där nere ?Tycker att aaliyahs recep lät 100 !
    Man kan ju göra det roligt
  • LillaLulla

Någon som prövat att ta bort håren permanent, med laser? Den tanken lockar, så man slipper eländet en gång för alla!

• Aaliyah

Alltså Lilla Lula; jag kan komma på ett annat sätt att handskas med problemet. Men det vill du nog inte höra. Ack, ja.

• LillaLulla

Aaliyah - sköt du ditt så sköter jag mitt!

Någon annan...?

• ACKAN
    LillaLulla skrev 2006-05-18 19:35:18 följande:
    Någon som prövat att ta bort håren permanent, med laser? Den tanken lockar, så man slipper eländet en gång för alla!
    Nopp, men det låter ju mindre smärtfritt än vaxning...
    Har du nån aning om vad det kostar?
Svar på tråden Raka könshår