• Emillia

Raka könshår

Läste i söndagens Aftonbladet att deras trendexpert "vad hon nu heter" skrev att könshåret skulle rakas av inför sommaren? Har ju förstått att det är ganska vanligt med rakning osv men är det lika vanligt med helrakat? Dessutom undrar jag, om någon vill svara, är det inte lite "pinigt" i tex offentliga duschar eller så att vara helrakad?

Har själv funderat på det här med rakning och försökte för ett tag sedan men "vågade" inte gå hela vägen även om det lockar lite :)

• Svar på tråden Raka könshår
  • Greenmonster

hahaha! Oj är jag DUM i huvudet!! Jag trodde tråden handlade om raka hår alltså icke krulligtkönshår! Ursäkta mig!

If we don't go crazy once in a while, we'll all go crazy. - Hawkeye
  • Pellinell

Du är så välkommen ändå, greenmonster!
    Häxan, kul att jag gladde dig!
    Anonyma bruttor: innan ni kom och var anonyma var tonen här trevlig, så träd fram med namn, bild och hårstatus, så blir den säkert trevlig igen!

• Pellinell

Ali: slösa inte ditt bläck på den där mesen. Jag anmäler, ty man får inte gömma sig bakom anonymitet om det inte finns skäl.

• Häxan Jia

Eller en fegis gömd bakon anonymitet?? Allt kan tolkas på olika sätt... Varför skall man bemöda sig med att svara på fråga du ställde eller jag menar frågorna för om jag inte minns fel så var det mer en ett frågetecken där.. Du kanske skall specifera dig lite på vilken/ vilka du vill ha svar på...*bara en tanke till*

• MarinaNina

Woho! Jag är rakad och har varit i hundra år (typ), jag tycker inte att det är pinsamt eller konstigt, för jag är så van. Jag tycker om att ha det så. Lite mystiskt tycker jag kanske att det är att det går könshårstrender.

Svar på tråden Raka könshår