• Emillia

Raka könshår

Läste i söndagens Aftonbladet att deras trendexpert "vad hon nu heter" skrev att könshåret skulle rakas av inför sommaren? Har ju förstått att det är ganska vanligt med rakning osv men är det lika vanligt med helrakat? Dessutom undrar jag, om någon vill svara, är det inte lite "pinigt" i tex offentliga duschar eller så att vara helrakad?

Har själv funderat på det här med rakning och försökte för ett tag sedan men "vågade" inte gå hela vägen även om det lockar lite :)

• Svar på tråden Raka könshår
  • Clavi

Aaliyah: Ja...och vi hamnar i samma tråd as usual.

Ni som rakar bort allt, varför gör ni det? (kanske är utrett på de tidigare 27 sidorna men what the hell)

• liten ida

Clavi

Tycker det är skönt och fräsht. Kan väl tänka mig att spara en porrtofs ovanför ibland! *s*

• Clavi

Porrtofs? Jag känner mig som en kärring trots att jag bara är 27 år. Jag tror dessuton, tyvärr att det är från porren idealet kommer, att era killar tycker det är sexigt med rakat.

Jag anser att håret fyller en funktion, det skyddar maskineriet så att säga, dessutom är det gräsligt fult att vara helrakad.

Jag testade en gång att raka mycket och det var satan så obehagligt.

• Häxan Jia

Clavi: De är nog ganska så debbaterat på de andra sidorna ja

• liten ida

Clavi

Jag är tant på drygt 30 år. Det är väl indviduellt om du mn vill vara rakad eller ej.Jag tycker det är snyggt och fäscht. Det var min syrra som kallade det "porrtofs" . Tyckte det lät kul! *S*

Svar på tråden Raka könshår