• Lady Namárië

Sims 2 - tråd 4

Dags att starta en ny tråd, eftersom den gamla sjunger på sista versen! Här diskuterar vi allt som har med Sims 2 att göra.

Angående downloads:

Downloadsmappen ska finnas i: Mina dokument -> EA Games -> The Sims 2 -> [Här ska den finnas]

Om det inte finns någon sådan mapp där, är det bara att du skapar den.

Det finns ju en The Sims 2 mapp om man går in i C: -> Program -> EA Games -> The Sims 2. Men det är alltså INTE där downloadsmappen ska ligga.

Inlägg om att ladda hem spel är INTE välkomna i tråden! Det är olagligt, och bryter därför också mot Familjelivs regler (www.familjeliv.se/medlemsvillkor.php)
    Det gäller också uppmaningar till att ladda hem.
    Snälla, respektera detta!

Gamla trådar hittas här:
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m5473031.html
    www.familjeliv.se/Forum-5-165/m7259034.html

You can't take the sky from me.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 13:39:23:
    Vi är några i tråden som spelar Legacy och bloggar om det. Reglerna för Legacy finns hittar du på www.legacychallenge.com.

Här finns våra bloggar:
    Aud: www.audhumble.com/ts2/challenges/legacychallenge.htm
    Lady Namárië: www.familjeliv.se/Bloggar-7-44/b22700.html
    Pink Rose: pinkrose55.blogsome.com
    Sundsvallstjej: web.telia.com/~u60532525/

Skriver du också Legacy-blogg? Säg till, så uppdaterar jag trådstarten!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-25 15:52:21:
    Fler bloggar:

Trossens mamma: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26203.html

FlowerGirl: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b26179.html (Legacy) och flowergirl.blogg.se/allmnt.html (vanligt simmande)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-07-04 08:41:53:
    Badprinsessan: www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b27070.html
  • Svar på tråden Sims 2 - tråd 4
  • danitra

Skulle vi inte kunna ha en "Legacy high score-lista" här i tråden?
    För vi är väl ändå en del som kör en challenge?

• Lady Namárië
    danitra skrev 2006-05-10 22:22:40 följande:
    Skulle vi inte kunna ha en "Legacy high score-lista" här i tråden? För vi är väl ändå en del som kör en challenge?
    Kul idé! Jag har ju inte kört färdigt min första legacy ännu (blev alldeles för sugen på en xtreme start med en ny familj), men jag kan väl göra det nå't tag.
  • danitra

Jag har iofs inte heller kört klart min första, men man kanske kan ha en rullande? Alltså under tiden som man kör challengen?

• Pink Rose

Grattis Lady!

Tycker det låter som en suverän idé att ha den rullande, och sen när man väl har spelat klart att man skriver i tråden hur resultatet blev.

• honungsbubblan

Lägger i favoriter!

FiLiPpA lOvE u FoReVeR
  • TheLove

tycker också det är en bra idé men jag räknar ju inte poäng tycker det är så komplecerat...

• Lady Namárië
    TheLove skrev 2006-05-11 08:49:09 följande:
    tycker också det är en bra idé men jag räknar ju inte poäng tycker det är så komplecerat...
    www.legacychallenge.com finns downloads i form av färdigfyllda Excel-ark där du bara kryssar för/anger vad du uppnått och får poängen uträknad åt dig!
  • badprinsessan

jag är såååååå sugen att börja om i nytt kvarter o köra legacy... jag fuskar ju inte ens i dag... så det blir ju inte så stor skillnad... verkar bara som att det ärlite krångligt nu när alla expansioner finns... måste vara jag mycket poäng att hålla reda på ju....

Svar på tråden Sims 2 - tråd 4