Eurovision Song Contest-tråden!!
Vinner Carola?
Gräsligaste outfiten?
Tjusigaste outfiten?
Tabbarna och misstagen.
Sjunger någon falskt?
Låt tankarna flöda!
Lordis klädsel var inget jämfört med alla halvnakna ruggugglor som dansade omkring i bara underkläderna.
Sen tycker jag Pekka var onödigt pladdrig på slutet och att den kvinnliga, grekiska programledaren var flamsig. Det hade nästan räckt med honom tycker jag. Och vilket land var det som försökte ge sitt telefonnummer till programledarna? Det var ju såå trist tillslut att höra på allt babbel.
Jag är så glad att Finland vann!
Jag kan fortfarande inte fatta att det är sant!
Jag tyckte faktiskt att det var en bra sång också. Carola är en bra artist, men hennes låt var ganska menlös.
Ryssland var bra, och Belgien...
Duttan: Det var Hollands programmledare som var så töntig.....pinsamt...
Cortina79:
ja, HOllandsgrabben var urpinsam! För många öl kanske?
Han ville nog få sina sekunder i rampljuset helt enkelt.
Jag tycker att det var roligt att Lordi vann. Vad ska hända nästa år? Dansande enhörningar? Sjunga under vattnet i en bubbla av luft? Ingenting är omöjligt. Det är kul när något så okonventionellt tar sig så långt. Jag är bara lite besviken på att Bosnien inte blev etta...
Håller helt med om underklädessprattlet! Jösses, vad folk har sviktande omdöme! Vad säger det om länderna de kommer från? Året slogan blir kanske: "Hellre monsterful och hårbetäckt, än höftrullig och nästannäck".
Ja hellre påklädda warhammergubbar än nakna porrslampor!!!
VARFÖR sjunga i BIKINI???? När mannen i duon är fullt påklädd....
Man borde skaffa minsta tillåtna klädsel....mindre PORR i SHLAGERfestivalen!
Ryssland och Island rules!!!!
Yess detta är historiskt för Finland...vi har väntat i fleeera år på detta! Det var sååå bra stämmning på krogen här i Finland igår...alla var så glada!
Vad var snyggt på Rysslands sångare?
Hårfärgen?
Skönt att inte Carola stod och sjöng i badkläder.. pinsamt..